onsdag 28. mars 2012

Se mine kjoler...

Fant disse herlige kjolene i en antikk bok om klærnes historie. Det måtte jo bli en kortserie av dem...gul som solen, grønn som gresset og blå som himmelen!
Kan se for meg disse opphengt med washitape i friske farger og mønstre på et syrom eller jenterom.
Men jeg håper selvsagt at noen av kortene dere handler havner i noens postkasse også, og ikke bare på veggen =) Når jeg finner et kort i postkassen min blir jeg så glad, noen har tenkt på meg og det varmer alltid - spesielt når det er på en helt alminelig dag og helt overraskende. 
Liker du de glade kjolene finner du dem på Madame A.

11 kommentarer:

  1. Så nydelige;) Burde absolutt bli bedre til å sende kort- det er jo så gøy å få det;)

    SvarSlett
  2. De var vakre! :) Og jeg skulle ønske flere sendte kort fortsatt jeg. Litt leit at nett og mobil har overtatt så mye av måten vi gratulerer eller sender noen ord på... Jeg savner å få sånne koselige kort som det der i posten! Skriver en del kort selv, sånn plutselig innfall - og inpirasjonen fra deg gjør jo at jeg får lyst igjen :)) Jeg må forresten bare si at jeg er bare så imponert over alt det du får til. Hvor henter du inspirasjonen din? :)
    Ønsker deg en god dag. Klem

    SvarSlett
  3. Såå herlige kort! Ja, du sier noe om å sende....nå er det
    bare få julekort som blir sendt - resten går på nett og mobil..men men.
    Ønsker deg en fin fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Kjempesøte kort! Fantastisk å lage slikt ut av en gammel bok!! Jeg har en bok med håndtegnede sommerfugler og håndskrift på (engelsk). Kanskje jeg skal sende den til deg og du kan gjøre noe slikt med den!? Jeg kjøpte den på et bokutsalg for brukte bøker med tanke på å bruke sidene som bakgrunnsark på kort og lignende, men har liksom ikke hjerte til å rive ut sider...! Klem fra Anne-Eddie :D Boka heter Bright Wings of summer av David G.Measures. fra 1976. Håndtegninger, noen malte og noen bare svart/hvitt og masse notater ved siden av. Bare si i fra så skal jeg sende den til deg om du er interessert. Skal ikke ha noe igjen for det, bare kjekt om du kan bruke den. :D

    SvarSlett
  5. Det er ikke så ofte man får kort i posten lenger, du sier noe der :)

    I dag skinner solen og våren er virkelig i annmarsj, men jeg må dessverre holde meg innendørs, for er det noe som slår ut frøken fabelaktig, så er det pollen. Men jeg elsker våren for det :)

    Takk for alltid fine og gode ord inne hos meg, skjønne deg.

    Fabelaktig onsdag;)
    Stort smil & godklem

    SvarSlett
  6. Kjempe fine kort:) Er jo så koselig å sende og få kort i posten,for det er det ikke så ofte man får lenger..
    Ha en fin fin kveld<3
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempesøte kort...og det er litt av en lykke om man skulle slumpe til å få kort i posten i dagens digitale verden...men gud så koselig.
    Ha en fin-fin kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Nydelige kort så nostalgiske og fine:))

    Finfin kveld til deg!

    SvarSlett
  9. Go kveld!! Det ante meg. Begynte å tenke på det
    etter at jeg hadde lagt inn kommentaren...
    Jaja, det var godt ment!! En må være forsiktig og ikke trø noen på tærne.., iallefall følge lover og regler! Klem til deg igjen fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  10. Disse minner meg om et sett med gammeldagse papirdukker jeg hadde da jeg var liten:)
    Så de ble nostalgiske på mange måter for meg:)
    Og den hundeserien du har er så skjønn. Og når det kommer fra ei uten hund og med to katter så vet du;)

    Natta til deg,
    og god klem:)

    SvarSlett