mandag 5. mars 2012

Franske etiketter

Nå kan du skape fransk stemning på 2 minutter - alt du trenger er en pakke med reproduserte gamle franske etiketter.

Er de ikke bare skjønne?!! Plutselig ser de hvite emaljekrukkene mine antikke ut.
( Glasskrukken bak der ER antikk, og er fylt med selvdyrket Lavendel. Love it!)

Elsker fargen av gammelt papir, en slags moccafarge i forskjellige valører.

Elsker grafikken, kunstnerlige tegninger og vakker skrift i skjønn forening.

Etikettene er supre på blikkbokser også!! Jeg gikk nesten berserk med disse etikettene...bare så vidt katten slapp unna, hihi.

De brune papirposene med fransk trykk ble fort en bestseller, så jeg tror mange blir glad for disse etikettene også, som gir den samme franske stemningen. Det er 8 matte papir-etiketter i en pakke. Du finner dem på Conzept shop HER
Og til slutt et nærbilde av alle etikettene i pakken. Trykk på større bilde og Nyt!



43 kommentarer:

  1. Så fine disse var! :)

    ..likte også godt den
    svarte tavlen i bakgrunn!

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  2. LIKER LIKER LIKER!
    Fin ukesstart til deg :) Håper du har en fin dag og at solen skinner på deg. Her er det full fart Oslo - Haugesund - Oslo. Men gøy er det!

    klemklem

    SvarSlett
  3. Det var kjemepstilig! Enig i at den sorte tavlen i bakgrunnen gjorde seg også :-) Følger deg videre.

    SvarSlett
  4. Etikettene du lager er rett og slett nydelig fine , ( med det er jo alt annet du setter fingrene i også ) ..hmm, men jeg sitter nå her og humrer og ler for meg selv jeg ... jeg for jammen meg ser jeg ikke den stakkars katta for meg .... komme her pus...nå skal du bli nostalgisk du med .... du verden :)))) ha ha ha ;)

    SvarSlett
  5. Utrolig fine!Spørs bare om jeg må ha meg disse også:)
    Fin dag til deg..
    klem

    SvarSlett
  6. Det ble jo kjempefint, og så smart som det var da. Ikke alltid lett og få tak i ting som er autentisk gammelt og med slike etiketter kan man jo "trikse" litt med de man allerede har!

    Nydelige var de!

    God mandag videre!

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott :o)
    Enig med deg i at fargen på gammelt papir er bare rett og slett lekker :o)
    Ha en fin mandag
    Klem

    SvarSlett
  8. Kjempefine!! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  9. Ja de var utrolig flotte!
    Ser jeg en katt med etikett, så vet jeg hvem som eier den... *fnis*

    Ha en herlig dag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  10. De ble jo helt utrolig flotte da! Så smart med slike etiketter på krukker og hermetikkbokser!

    Ha en flott ny uke :)

    SvarSlett
  11. Heia takk for koselig kommentar inne hos mæ, så fine etiketter du viste oss , krukker og bokser ble nydelige :)

    Ha en fin ny uke, hilsen Lisbeth;D

    SvarSlett
  12. Så enkelt og så vakkert! Dette blir nok en storselger ja!

    SvarSlett
  13. Her var mye fint:) Takk for koselig kommentar hos meg.

    SvarSlett
  14. Superskjønne rett og slett!
    Og så herlige bilder,elsker det nostalgiske.
    Takk for din koselige kommentar:)
    God uke videre!

    SvarSlett
  15. Ja, har ikke kjøpt beisen enda, så vet ikke akkuratt hva for en farge det blir enda;-) Det tar nemlig litt tid når man er så ubesluttsom som meg ;-)

    SvarSlett
  16. Oi, så mange og nydelige etiketter.
    Disse passer på absoludt alt, kansje ikke på katten da:) den vil nok ødelegge de fort..:)
    Tusen takk for kommentar hos meg!:)
    Ha en fin fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  17. Wow!!! How pretty works!!! I like they very much!!!

    SvarSlett
  18. Så herlige etikketter, krukkene og boksene ble veldig fine.
    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  19. Så flotte etiketter! Og så mange fine strykemerker i innleggene lenger ned her. Dem må jeg ta en nærmere titt på :)

    Takk for besøk på bloggen min ;)

    SvarSlett
  20. Så døds-fine!Og en virkelig god grunn til å spise masse boksemat slik at man får blikkbokser å pynte opp med!Dette må jo være en god idé å "booste" opp gaver med så de ser dyre og lekre ut, he he.

    SvarSlett
  21. Fine etiketter;-) Er du inni en fransk periode? Fortsett gjerne med det, nydelige produkter å hvile øynene på! Ha ei fortsatt fin uke, klem

    SvarSlett
  22. Du lurte på korleis eg sydde tungesting. Det er veldig enkelt, og du finn nok gode beskrivelsar på nettet. Eg laga stinga ca 1 cm lange.

    SvarSlett
  23. Å så fiiine, rett og slett lekre!
    Nydelige de strykemerkene også:)
    Skal ta meg en tur inn i butikken og se nærmere:)

    Ha en fin tirsdag!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  24. veldig skjønne!!
    svar: er det ikke rart at det finnes maling og tapet prøver...men voksduk må man bare satse på at passer inn...ble ganske oppgitt når jeg måtte gjøre dette igjen!! men ja, ble bra til slutt :)

    SvarSlett
  25. Utrolig fine:)De kan jo brukes på det meste.
    Ha en fiiin tirsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  26. kanonfina etiketter:)
    ha en skön tisdag
    kram
    sandra

    SvarSlett
  27. De var knallfine!!
    Og så mange fine ting du har satt de på:)
    Herlige bilder ♥

    SvarSlett
  28. Hei! Utrolig fine krukker:) Etikketene gjorde seg! Angående spraylakk på møbler, så tror jeg den er slitesterk. Kan nok være lurt å spraye flere omganger slik at spraymalingen dekker alt:) Anbefales å prøve, veldig enkelt! Klem

    SvarSlett
  29. Utrolig flotte etikketer, vil anta disse får "bein" å gå på... :)

    Ha en fin tirsdag videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  30. Hallo i luken...... da var ferien over for denne gang...sukk, det går så alt for fort.
    London er og blir fantastisk......men neste gang tror jeg at det blir uten tre terrorister på slep.... Portobello er en drøm, men dessverre ble det lite shopping men mye å se på. Kunne virkelig godt bærsærk i gamle kjoler og blonder.... Markedet i Covent garden kom vi litt for sent til....men stemningen med levende musikk.......er helt utrolig:-)
    Så da er det bare å benke seg til forann symaskinen igjen....i dag er der Fru Darling som skal til pers....tror jeg.....ca en måned igjen før alle kostymene skal være ferdig, og fru Karlsen kan fungere som normalt igjen...
    Klem

    SvarSlett
  31. Så utrolig fine etiketter :) Tusen takk for kommentar på bloggen min :) Stor klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  32. Hei. Tusen takk for en koselig kommentar på bloggen min.
    Gud så fine etiketter,det er slike jeg er på jakt etter.Har tatt vare på bokser som det har vært kattemat i.Tenkte og male de hvite og sette på slike etiketter

    Håper du stikker innom bloggen min en senere anledning og.Setter stor pris på det. Klem Mette.

    SvarSlett
  33. Så fine:)

    Hehe - synes jeg ser deg på vei etter katten.
    Vil ikke anbefale lim og katter dog - vår ble tapet ved et *kremt* "uhell" (blir av og til slik med kreative barn) og holdt et himla styr når vi skulle fjerne tapen. Kan du forstå;-)
    (det gikk heldigvis bra og ingen katter ble skadet under fjerningen av tape;)

    Ha en fin kveld kjære du,
    god klem:)

    SvarSlett
  34. Skjønner at du ble ivrig, for de var jo veldig fine! Enda godt katta slapp unna dog! ;)
    Ha en fortsatt finfin uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  35. Så koselig blogg du ha! Og tusen takk for kommenaren i bloggen min ;)

    Vicky
    ny følger

    SvarSlett
  36. tusen takk for koselig kommentar:)
    Her var det MYE fint!

    SvarSlett
  37. Tusen takk for uventa, men koselig kommentar hos meg, det varmer:)

    SvarSlett
  38. Disse var virkelig råfine.
    HELT i min gate!

    Flott onsdag til deg, her fyller mor bursdag.
    Så blir nok en aldri så liten kakebit:)
    Klemklem

    SvarSlett
  39. Disse falt helt i smak hos meg! LEKKERT:)

    SvarSlett
  40. Hei. Så kjekt at du vil være med. Om det viser seg at gruppa ikke er noe for deg trur eg det skal være enkelt å melde seg ut igjen. No forsøkte eg å invitere deg, men siden du ikke ligger inne blant mine venner på facebook gikk det ikke. Kanskje har det noe med at gruppa er lukket? ikke vet jeg. Men logger du deg inn på facebook så kan du enkelt søke etter Blomstermarkedet i søkefeltet øverst oppe. Har en ting til eg vil spørre deg om, så eg kjem til å sende deg en epost om ikke alt for lenge. :))

    Catharina

    SvarSlett
  41. Åååh, disse var flotte!
    Slike må jeg kjøpe etterhvert som jeg kommer i ordre på hytta;))

    Nyt kvelden! Endelig snart helg - igjen;)
    KLEM

    SvarSlett