søndag 11. mars 2012

Hva er dette??

Det er tags til te-poser. Samme serie som de franske etikettene og esken.

 Det blir litt ekstra stil på te-serveringen med disse tagsene!
(Teen smaker bedre skal jeg si dere, det er selvsagt bare psykisk...men det spiller ingen rolle =)

 En ganske snerten venninnegave hvis du legger noen te-poser med tags oppi esken i samme serie.

 Leveres på et klipp-ut ark i str. A4, du får 24 tags.
Du kan enten stifte dem på snoren til te-posen eller bruke dobbeltsidig tape, begge deler blir fint.
Stilfulle franske stemninger får du faktisk for under 20 kroner!! Du finner tagsene HER.

Takk for at du kommer innom meg - jeg setter pris på besøket ditt enten du bare titter rundt her eller du legger igjen en hilsen.Selvsagt blir jeg veldig glad for hilsener, for da vet jeg at du har vært her hos meg og dessuten er det mange hilsener som gjør meg varm om hjertet. Jeg skal snart ha en giveaway her som takk for det. Ha en herlig søndag!!


21 kommentarer:

  1. Oj,so lekkert!!!Elsker te,so dette var noko å tenke på....
    God søndag♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Det var et herlig gavetips til te-elskeren:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Perfekt gave til te-elskere da:) Jeg drikker dessverre ikke te. Jeg sier dessverre for jeg hører jo fra te-elskere hvor mye bra te det finnes på markedet. men jeg er og blir en kaffedrikker.. Kjempesøt den boksen i innlegget under:) Ha en nydelig søndag. klem

    SvarSlett
  4. Oi, sååå herlig!
    Jeg er kaffekjerring:)) men har jo mange te-elsk-venninner:)
    Hmm, må tenke litt....
    Så moro at du ble med på giveawayen min!
    Ha en fin fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. En herlig stil -elsker dette! Takk for kommentar hos mæ!

    SvarSlett
  6. Lekkert, Ha en flott søndag :)

    SvarSlett
  7. Stilig! Kan tenke meg teen bli ekstra god :-) Flott å lage matchende ting sånn!

    SvarSlett
  8. Så masse flott du lagar!

    god søndag :-)

    SvarSlett
  9. Ser fina ut - och tack för besöket för några dagar sedan! :-)

    SvarSlett
  10. Mye fint å finne på bloggen din :)

    SvarSlett
  11. Stilig:) Nå skal jeg handle litt hos deg:))

    SvarSlett
  12. Hvor finner jeg de papirposene på siden din?Ser ikke dem :/

    SvarSlett
  13. DU så smart!!! Og skikkelig fine! Dette må jeg tenke på!

    Klem Marit

    SvarSlett
  14. Jeg fant frem:) Og har bestillt noe:))

    SvarSlett
  15. Åååhh så stilig! Ble en fryd å se på :)Disse var kjempelekre!

    SvarSlett
  16. Fy flate så utrolig stilig. Hvor tar du alle ideene dine fra?
    Tusen takk for oppmuntrende hilsen:) I dag er det mandag og nok en uke med venting. Men prøver å trøste meg med at for hver dag som går så er det en dag nærmere ønskebarnet vårt - uansett hvor lang tid det tar.
    Håper du får en fin uke. Ser ut til å bli strålende vær i hvert fall:)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  17. Åh du har så mange fantastiske ideer!
    Disse var jo bare skjønne!


    Ønsker deg en kjempe fin start på uken. Klemklem

    SvarSlett
  18. sjarmerende :)
    tusen takk..meeen..speilet er spennende og straks ferdig, lakking i kveld :)
    men resten her er blæ :p
    nei da, siste innspurt og så kan det gå litt tilbake til normalen her :)

    SvarSlett
  19. Nydelig blogg du har :) Jeg må visst legge meg til som følger her :)

    SvarSlett
  20. Så fint!! Knallgode ideer altså :)

    Ha en fantastisk mandag :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  21. Piękne pomysły - pozdrawiam serdecznie
    Jola

    SvarSlett