fredag 9. mars 2012

Eske med fransk vintage look


Eske i samme serien som de franske etikettene. Det var en kjemperespons på etikettene, så det er kanskje noen som blir glad for at det kommer flere ting i samme stil. Fransk vintage grafikk er noe for seg selv...

Og en eske til små spennende ting har man jo ofte bruk for!

Gøy med matchende ting som ser kostbart ut, men som ikke koster så mange kronene. En blikkboks ser ut som en antikvitet med etikett på, og den fine esken koster under 20 kroner!!
Nedenfor ser du instruksjoner for hvordan du monterer esken som leveres "flatpakket".
Ikke at jeg tror du ikke skjønner det men...greit å ta en titt på den før man går igang likevel.
(Forstørr bildet, så ser du teksten også)
Du finner esken HER! Shop til you drop =) 

Det blir nytt navn på Conzept shop fordi jeg ikke fikk det domenet jeg ville. Når jeg har fått  papirene i orden for nytt domenenavn, blir det stor feiring her så følg med!

15 kommentarer:

  1. Lekkert det du lager! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Really beautiful!!!!!!!!! I love this!!!!

    SvarSlett
  3. så härliga askar du har gjort...
    önskar dig en skön och härlig helg
    kram
    sandra

    SvarSlett
  4. Supersøt eske og etiketter!! Denne under , korsettet med engelen i- er ikke mindre søt!!
    Får endelig til å kommentere bloggen din, har hatt problemer - og måtte gi opp de siste gangene! Ha en flott helg! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  5. Flotte, nostalgiske esker! Og så fiiin blogg. Har lagt meg til som følger. Ha en god helg!

    SvarSlett
  6. Stilig eske og etikettene også, er det du som utvikler alle produktene du selger, i såfall synes jeg du er superflink:)

    Med ønske om en fin helg :))

    SvarSlett
  7. Nydelig og delikate.

    Klem Connie

    SvarSlett
  8. Åååh, så deilig å hvile øynene inne hos deg ..Sukk.. apropos forrige innlegg: har ei diger bok æ kjøpte i London for årtider siden som heter: "Victorian Fashions and costumes 1857-1898" fra Harpers Bazar, nyter tegningene i den når æ treng inspirasjon. Neste uke begynne æ å sy en Jane Austin inspirert brudekjole, glede mæ!! Fortsatt god helg,klem

    SvarSlett
  9. Wow! Her var det mykje fint! <3 Takk for gode ord! :)

    god helg til deg :)

    klem Lina

    SvarSlett
  10. Du lager bare så mye flott!

    Leit at du ikke fikk det domenet du ønsket da,
    men spennede med nytt navn på Conzept shop.
    Jeg følger med:)

    God helg,
    og god klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  11. STILIG :) Lagt meg de på minnet allerede.

    TUSEN hjertelig takk for pakken, jeg ble både glad og rørt! Så snill du er! Kommer Salige Lavendel-innlegg snart :) Kanskje jeg skal vente til nytt navn/domene..
    Blir så inspirert av de vakre tingene du "tryller frem"..

    Nyt en deilig helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  12. God morgen!

    Og takk for søt kommentar, jeg svever fortsatt! :-D

    Så utrolig mye lekkert du selger!! Fransk vintage er noe helt eget, ja:-)

    Ønsker deg en finfin søndag, forhåpentligvis med sol også!

    klem, Rosa

    SvarSlett
  13. Sååå mye lekkert!! Esken var så nydelig!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett