torsdag 22. mars 2012

En til...

Viser en duk til mens jeg er i gang i dag...
Koser meg med disse dukene. De gamle boksidene gjorde seg så godt trykket på kraftig grov lin!

Jeg fant ut at dukene var ganske tøffe å bruke som "bilde" også! 
Jeg hang dem opp på snoren for å få tatt bilde av dem, og da så jeg at det rett og slett var ganske kult å ha dem hengende på denne måten. 

Detalj av trykket. Er så glad i ornament-aktige mønster kombinert med skrift i forskjellig størrelse.
Det blir litt tøft og litt romantisk på samme tid. 

Duken passet godt til puten jeg laget for en stund siden med dette strykemerket.
Jeg har visst fått dilla på duk! Du finner dukene her :
 Madame A

PS! Dette er rekord - 3 blogginnlegg på 1 dag, hoho!


13 kommentarer:

  1. Jeg er så utrolig imponert over alt hva du får til. For en kreativ evne du har!! Nydelig duk og trykk - og for en som er frankofil er dette virkelig å trekke i meg...jeg må bare se og få kjøpt noe av dette vakre!! :) Jeg håper du har gode dager - husk å ha pustepauser innimellom, å være kreativ kan være givende men også slitsomt ;) Ønsker deg skjønneste dagen i dag! Hurra, det er helg. Klem fra Spirea

    SvarSlett
  2. Såå herlige duker! Flott bilde, det med putene i bakgrunnen!
    Ha en god helg! )
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Så flink du er :o)
    Utrolig fint og kreativt. Skikkelig flink du :o)
    ha en super helg

    SvarSlett
  4. Nydelig! Det er vakkert med ornamenter, og utallige variasjoner er det...
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  5. Kjempefine duker!
    Har snart bursdag - og har heldigvis ønsket meg penger fra de fleste...
    Må nok ha en sånn etterhvert...
    Ønsker deg en fin dag!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  6. så fine duker! Inspirasjon <3

    SvarSlett
  7. Knallstilige duker som jo passer til både bilde, duker og alt man måtte ønske :)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Jeg har vært på gjenvisitt hos deg, utrolig mye fint å se side opp og side ned. (",) God helg!

    SvarSlett
  9. Du og du, helgen har blitt utnyttet maksimalt skjønner jeg
    :-) En liten ide fra meg.....jeg ønsker meg veldig nye trekk til spisestuestolene mine (he he) Jeanne D'arc Living produserer nemlig noen slike.....men jeg har jo ikke lyst på det alle har.....

    SvarSlett
  10. Å så vakkert! Likte alle, men spesielt den med møblene.. Er det strykemerker?

    Blir så inspirert og det skjønne vår (eller rettere sagt sommerværet) i helgen gjør jo sitt!

    Kjempelekkert på snor :)

    Ha en skjønn dag og nyt den nye uka!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  11. Hei,

    Tusen takk for svar og for at du vil lage strykemerke - snille du :) Jeg kommer gjerne tilbake til det når båtsesongen er over (akkurat nå er det ikke tid til annet ;)

    Men - jeg har lagt inn den skjønne duken på Madame A - den bare måtte jeg ha. Tror det var meningen at jeg skulle ha den, siden den lå der å ventet på meg :)

    Kos deg i sola..

    Klem klem

    SvarSlett
  12. Mye flotte ting her ja!
    Koselig at du stakk innom bloggen min! Håper du tar turen tilbake - alltid hyggelig med besøk! Ha en kjempe fin dag!

    SvarSlett