mandag 26. mars 2012

Nå kommer det snart duker i naturfarget lin også. Fremdeles er det fanske trykk, bilder og tekst på menyen. Elsker den ujevne vevingen i linet, og lukten av et ekte naturlig produkt.
Legger dukene ut på Madame A så sanrt jeg har fått fotografert dem. Synd dere ikke kan se dem "live", for de er skikkelig tøffe og de blir som et kunstverk på bordet!! 
Viser flere bilder senere i kveld.
(PS! Som dere ser i nettbutikken er noen av dukene allerede utsolgt, men det kommer flere smått om senn.)
NYT SOLEN!!! 
 

7 kommentarer:

  1. Åh, så fine, - det lille jeg ser.
    Gleder meg til å se mere.

    SvarSlett
  2. Ser kjempe fine ut:)
    Håper du har en fin start på ny uke:)
    Klem

    SvarSlett
  3. De så kjempefine ut!!
    Hvilken størrelse har du dem i? Sliter med å finne duk som passer til spisestuebordet vårt, så her går det mest i gamle laken:)

    SvarSlett
  4. De ser jo rålekre ut da! Vil ha sånn! ;o)
    Skal følge med når du får lagt dem ut...
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  5. Kjempefine!!
    Jeg bøyer meg i støvet - stadig nye godbiter :)

    Gleder meg til pakke, men det har ingen hast :)

    Nyt kvelden..

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  6. Härliga romantiska bilder på din blogg:)
    vill du ha vår inspiration ala IKEA kan du kolla in min blogg:)

    Jag önskar dig en riktigt GLAD PÅSK

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvarSlett