onsdag 21. mars 2012

Duker med fransk trykk

Liker du denne duken med fransk trykk på?? Det er 100 % lin og den er "rå" og frynsete i kantene, elsker sånne kanter!
Jeg er definitivt svak for både lin, franske trykk og en blanding av bokstaver i forskjellig størrelse + ornament-aktige bilder. Trykkene har jeg hentet fra antikke franske bøker. Du verden så mange vakre gamle franske bøker som er laget!! 
 
Noen få av disse dukene kommer for salg på Madame A - om litt. (Måtte bare vise fram bittelitt, klarte ikke å vente=) 

Her har solen skint så snill og gul i hele dag, fantastisk herlig med litt vår og varme!
Kos deg med kvelden hvis du kan og takk for at du tittet innom meg.

 



3 kommentarer:

  1. Nydelig! Gleder meg til de kommer for salg, for da tror jeg at jeg må kjøpe en!!!

    Så herlig med sol, det har vi også hatt! Skikkelig påskestemning!

    God onsdagskveld!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Nydelig ღ må inn å ta en titt på
    nettbutikken din :) - er en liten
    stund siden jeg var innom...
    Ønsker deg en fortsatt fin uke :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. "Bærre lekkert"....gleder meg til å se resultatet.
    Det gjelder plansjene under også. Prøvde å legge inn en kommentar i går, men da fikk jeg det ikke til.
    Hihi, det er ikke alltid denne teknologien er like samarbeidsvillig. Tror nok fruen må legge inn en liten bestilling snart... God natt.

    SvarSlett