torsdag 22. mars 2012

Duk med fransk trykk no 1

Nå er den første duken med fransk trykk lagt ut på  

Det er bare 1 eller noen få av disse dukene, så hvis du ikke finner dem når du trykker på koblingen, er det fordi noen har snappet den. Produktet fjernes nemlig automatisk fra nettbutikken når det er utsolgt.
Må virkelig si at disse dukene gjør mye ut av seg på salongbordet! Anbefaler en sånn duk istedet for en blomsterbukett denne helgen, så kan du heller plukke deg hvitveis og kirsebærkvister (hvis du bor et sted der det vokser vilt) å sette i vasene helt gratis. Det har jeg gjort i dag. 
Flere duker blir lagt ut i nettbutikken utover kvelden.


7 kommentarer:

  1. Så nydelig duk<3
    Gleder meg til å se flere:)
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Was für ein bezaubernder Blog :-)

    Wunderschöne Ideen und Bilder.

    Viele Grüße aus Germany

    SvarSlett
  3. Superstilig duk...var inne på Madam A...der var det ikke mange duker...her er det bare å følge med!
    Jeg ble den 610 følgeren din...jippi, jeg liker partall!!!
    Nyt kvelden!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Kjempeflott duk!! Du er så dyktig, finner stadig på nye ting!! Klem fra Anne-Eddie :D

    SvarSlett
  5. Jeg har lært å sy ja men de siste årene har jeg ikke sydd noe særlig. Er nok ute av trening ;)
    Spennende å ha duk med trykk på, det var tøft.
    Ha en fin fin kveld ;)

    SvarSlett
  6. Vakkert:)
    Og den fly-plansjen under her var så tøff!
    Du er så flink:)

    Og takk til deg for at du er med hos meg,
    lykke til!

    Fin kveld og god klem:)

    SvarSlett