mandag 26. mars 2012

Boulangerie = bakeri


 Jeg synes det er en flott dreis på ordet Boulangerie, det er fransk og betyr bakeri.
 Det er temaet på et par av de nyeste dukene med fransk trykk.


Dukene er i 100 % lin, og jeg kan love at det er supergøy å pynte med dem. De blir et blikkfang som skaper massevis av stemning.

Her er et nærbilde av kakene på den ene duken. De er hentet fra en antikk fransk kokebok, og det er også oppskriften nederst på den samme duken.  
Du finner flere bilder og dukene på Madame A.
Dukene forsvinner automatisk fra nettbutikken når de er utsolgt, så hvis du ikke finner den duken du ville ha, er det fordi noen har kjøpt den. 
Nyt kvelden og takk for at du tittet innom meg =)

20 kommentarer:

  1. Nydelig, denne her også!! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk.. Elsker kakene på duken! :)

    SvarSlett
  3. Hei søte!
    Takk for gode ord inne hos meg :)

    Den tekoppen med asjett var rett og slett superkoselig!

    Fin uke!
    klem

    SvarSlett
  4. Her var det masse fint som eg kunne tenkt meg å kjøpe i nettbutikken:)tusen takk for koslig kommentar inne hos meg,sitatet eg hadde idag stod det ingenting under hvem som hadde skrive det,eg laga ei ordtak/vers/gode ord bok då eg var 14-15 år,ei tjukk notisbok der eg har notert masse opp og har henta litt ut av den når eg synest det passer,utrolig hva et lite ord,eit vers o.l kan sei oss!

    SvarSlett
  5. Var inne i nettbutikken, du er bare så flink:)
    Håper du har hatt en fin mandag, her har det vært grått - men det har blitt så mildt siste dagene at det egentlig ikke gjør noe:)

    Varm klem:)

    SvarSlett
  6. "Boulanger faire moi crèdit.." Huske enda fransklæreren min på gymnaset som lærte oss hele hefter med sanger ;-)Ikkje fullt så flink til å få oss i tale..desverre. Flotte duker! Klem

    SvarSlett
  7. Så skjønne duker!
    Hvordan går det med deg?
    Ekstra aktivitet hos dere denne mnd sikkert å
    Her er desv formen (ME'n) elendig. Vært ekstra dårlig siden nyttår
    Hadde store planer nå i mars, men men
    Ting går ikke alltid som man ønsker
    Stor klem, Tine

    SvarSlett
  8. Hei! Titter innom og ønsker deg en fin dag..Lenge siden jeg har "snoka"litt rundt.Masse lekkert hos deg, flinka:))Nyt dagen,her skal det siste av varer på plass før åpningen til Fredag:)

    SvarSlett
  9. De dukene var jo bare søte :o)))
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  10. Flotte duker :)

    Ha en fantastisk dag :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  11. Heisann:)
    Så mange nydelige duker du har fått i sortimentet ditt...liker masse!:)

    Ønsker deg en finfin tirsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  12. Hei..
    Tusen takk for fine og oppmuntrende ord<3
    Så utrolig nydelig duker, liker veldig godt at de ser litt gamle ut, og de nydelig trykkene.. Utroli flink du er.
    Håper du har en strålende fin tirsdag.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  13. Nydelige duker du har :)Utrolig mye pent her på siden din
    Ha en fortryllende dag :)
    Laila

    SvarSlett
  14. Lekkert og fint ord :-)) ha en kos dag

    SvarSlett
  15. Bare vakkert!
    Nyt kvelden!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  16. Kortene eg kjøpte av deg var enda flottere i virkeligheten :)) vurderer rett og slett å lage strykemerke av et par av dei og sy meg noen sommerlige puter :)
    Takk for tipset eg fikk ang. Friser. Sjekka det ut, men uten hell.

    Ha en kos kveld!
    Klem, Catharina

    SvarSlett
  17. Du tillverkar verkligen underbara saker!
    Du är verkligen duktig.
    Kram gerda

    SvarSlett
  18. Jeg bare elsker at du er så inspirert av alt det franske! jeg er nokså frankofil kan du si , og i år, som i fjor, går turen til Provence til høsten. Gleder meg så. Er du også mye på reis i Frankrike kanskje? :) Uansett, det du lager er bare så nydelig og kreativt. Jeg digger det! Håper du har skjønne dager der litt lenger sør enn meg.. ;) God klem herfra

    SvarSlett