fredag 6. juli 2012

Vimpler - uten å sy

 Det er "in" med vimpler, men ikke alle finner tid eller lyst til å sy dem. 
Derfor har det kommet vimpel-trekanter på Madame A som er i kraftig teksturert papir.

Heng dem på en snor med små klesklyper og få sommerstemning i luften. Er det ikke sommerstemning ute, så lager vi den inne!

Det er 6 vimpel-trekanter i pakken. Motivene er skjønne sommerfugler og blomster som Lavendel, Viol, rose og smørblomst.  Du finner dem på Madame A til en veldig hyggelig sommerpris.
(PS! Vimplene er ikke lenger i butikken.)

6 kommentarer:

  1. så god ide og så fine de var !!!
    Takk til deg som deler så gode tips !

    SvarSlett
  2. Hei!
    Dette var jo en super idee som alternativ til sying:) dette likte jeg godt og for noen herlig vimpler med sommerfugler!
    Ha en strålende helg

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Hei vennen :)

    Såå stilige disse var! Jeg er ikke god på å sy, så dette hadde vært noe for meg :)

    Kjempefine var det og ga en herlig sommerstemning :)

    Her er resten av gjengen på telttur, og jeg har en rolig alenekveld hjemme :)

    Kos deg med sommerhelgen, vennen :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  4. Så søte!! :D

    God helg til deg og dine,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  5. De var finfine :)

    Endelig fikk jeg tid til en bloggrunde, tar på med ferie gitt. *fnis*
    Fin lørdag, søte!
    Her skal vi ta med senga ut i stua og bare kose oss.
    klem

    SvarSlett
  6. Så vakre!
    Hvis du klikker på bildet så kommer det opp oppskrift!
    :) ha en fin dag! klem Hege

    SvarSlett