lørdag 7. juli 2012

GRATIS porto!

 Fra og med og til mandag kveld (9.juli) kl 21.00 er det GRATIS portoMadame A for alle som handler for kr. 300,- (eller mer)
Bruk koden : f34 (fylles inn i rabattfeltet i handlevognen)

 Noen av varene du finner i butikken er flotte håndlagede duker i 100 % lin, noen naturfargede...

 ...og noen hvite.
 Fuglekort til å bli glad av og

 såper med naturlige ingredienser til å bli ren av.

 Noe man ikke trenger, men som er gøy å ha...

 
 og etiketter i mange varianter.
 Postkort i matt, vintage finish

og masse fine plansjer.
Benytt sjansen nå som det er portofritt - velkommen til en titt på Madame A!
Gleder meg til å spandere portoen =)

10 kommentarer:

  1. Hei fine vennen :)

    Såå masse fint :)

    Falt helt for den som de kjøkkenredskapene står i, den var så fin :)

    Jeg må nok inn å titte litt mer i nettbutikken din, vennen :) Så supert at du spanderer porto :)

    Titt gjerne innom meg, jeg har en Gi'bort :)

    Ha en fin sommerhelg, vennen :)

    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  2. Så kjempemasse fint:)Kjempesupert å slippe porto:)
    Ønsker deg ei forsatt flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen innom meg :) Nydelig butikk du har og blogg!! Titter innom igjen i morgen, for en ekstra sommerglede du gir ved å slippe porto :) En riktig god sommer helg ønskes deg!

    SvarSlett
  4. Heisann,
    Tusen takk for koselig besøk hos meg og hilsen:)
    Herlige butikk og blogg du har altså!
    Legger meg til som følger og gleder meg til fortsettelsen.
    God helgeklem til deg:)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Her var det utrolig mye flott nå:) skulle ønske lommeboka var litt fyldigere!
    Likte så utrolig godt de lin-dukene:)
    Ha en strålende søndag

    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Åh så masse fine ting...Ønske, ønske, ønske :)
    Ha en fin fin søndag
    KLem

    SvarSlett
  7. Så utrolig mye lekkert, jeg skal ta meg en titt i nettbutikken din nå. Ønsker deg en fin fin dag Klem

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig kommentar på min blogg. Jo, jeg har faktisk sydd den vesken. Det er ikke så vanskelig, bare litt tidskrevende.... og så må jeg holde tungen rett i munnen så jeg holder stödig når jeg syr opp langs kantene. Om jeg holder arbeidet i ulik vinkel blir hele korgen skeiv...

    SvarSlett
  9. Ja, jeg gikk på kurs en kveld hos en quiltevenninde. Der lärte vi teknikken, og fikk se hvordan hun gjorde for å få önsket fasong. Man kan sy runde skåler, flate matter, varmeunderlegg mm. i denne teknikken. Viktig er å finne riktig sort tau, som man så snurrer 2 cm remser av stoff rundt på skrå, og syr med zikzak på maskin, så at det hele henger sammen...
    Om du ser på mitt forrige innlegg ser du bilde rett ned i korgen under arbeid, så ser du litt hvordan jeg har gjort det. Lykke til om du vil teste.

    SvarSlett