torsdag 12. juli 2012

Jordbær sylteøy og etiketter

 I dag har jeg laget rødt deilig jordbær syltetøy - med usprøytede jordbær, herlig!!
Hva synes du om etikettene?? Det er jo halve morroa...

Disse etikettene er det mange av dere som har allererde, men uten "håndskrift" på. Nå er disse etikettene kommet i en ny variant med trykket tekst. Det fine er at du kan velge hva som skal stå på dem selv hvis du ikke vil ha det som er standard. Siden det er sommersalg på Madame A i disse dager, fikk denne nyheten også være med på salget, så nå kan du ha mye gøy med etiketter for bare en 5o-lapp! Du finner dem HER .
PS! Nytt for alle etikettene som lages heretter, er at de tåler vannsprut! Det betyr at man kan bruke etikettene også på krukker og glass som ikke bare er til tørrvarer. Tror mange blir glad for denne nyheten!
Det er fremdeles papiretiketter, så man må være litt forsiktig med vannet likevel, men trykket holder seg selvom man skulle få litt søl på det. Det lønner seg nok ikke å gni på etiketten mens den er våt...bare la den lufttørke eller klapp den tørr med tørkepapir.Som en test på de nye etikettene holdt jeg den under rennende vann, og det gikk faktisk bra. Ikke å anbefale altså, men jeg tar litt godt i når jeg tester ut for å få en ide om hva de tåler.

Så må jeg si tusen takk for at du titter innom meg selvom det er sommer og sol, og en ekstra takk til alle som er så søte og legger igjen en hilsen til meg =) Det verdsettes litt ekstra nå som de fleste av oss er litt mindre aktive i bloggeland. Så tusen takk for at du tar deg bryet! =)



13 kommentarer:

  1. Så masse fint!
    Men eg får berre beskjed om at linkane ikkje virkar når eg skal innom nettbutikken.
    Kjem meg på Madame A, men gå vidare til SALG går ikkje..

    Sommarklem

    SvarSlett
  2. De var kjempesøte!!! God sommer!

    SvarSlett
  3. Så herlige disse var :)
    Fikk nesten lyst til å lage syltetøy ;)
    Nyt torsdagen!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så herlige etikketter :) har akkurat vært inne å bestilt noen av deg:)
    Så gjorde jeg en miss, bestilte bare en pk med 8 stk, skulle hatt 2 pk:)
    Men, men får bestille flere av deg sener:)

    Ha en god kveld

    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Så fine etiketter, og bæra smaker sikkert helt nydelig :)

    Hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  6. Kjempefine etiketter!!!! liker, liker!

    SvarSlett
  7. Kjempe stilige etiketter!!
    Nostalgi ♥

    SvarSlett
  8. Å, jeg kommer inn her for å legge igjen en liten sommerhilsen, også blir jeg bare sittende og se på alt det vakre...Nydelige etikketter, elsker bare denne stilen her på bloggen din altså. Men nå - jeg er altså innom for å si fortsatt god sommer, takke for skjønn kommentar hos meg - og si at jeg så godt som aldri er på nett for tiden...men vips, så er det jo litt grått vær og da ble det litt tid...Håper du nyter dagene og sommeren, litt kjipt vær til tross. Mange klemmer til skjønne deg :)

    SvarSlett
  9. Flotte etiketter!
    Mormoren min hadde en kjeller full av skatter, blant annet så hadde hun hylle på hylle med saft og sylte og gele. Det var nok ikke akkurat slike etiketter som var på de glassene, men jeg husker de som noe i samme stilen i alle fall. Gode barndomsminner:)

    Håper du har det fint og kan nyte gode sommerdager. Her har sommeren glemt å komme innom, men vi venter fortsatt og har ikke gitt opp håpet helt enda. I morgen er siste dagen min på jobb før vi drar bort en uke over helga, er meldt grått og regn der vi skal også men vi har regntøy og skal nok få en knakande fin tur likevel:)
    God klem til deg kjære du,
    Hanne:)

    SvarSlett
  10. Helt nyydelige etiketter! Du har så bra smak:) Syltetøyet ser helt fantastisk ut, nam nam får vann i munnen av slike bilder:) Ønsker deg en kjempefin helg. Klem Ellen

    SvarSlett
  11. Koselig å være innom deg som vanlig ;o) Pulsen blir liksom litt roligere.. Vi lager alle etiketter sjøl, må huske å blogge dem en dag..Men dune var bare utrolig søte og nostalgiske ;o) Her i nord har vi sommer og sol, håper været bedrer seg i resten av landet snart! Klem

    SvarSlett
  12. Utruleg fint!! Etiketter etter mitt hjerte! Eg hadde faktisk ikkje sett dei før! Takk for du kom innom bloggen min, slik at eg kunne oppdage din!!

    SvarSlett
  13. Å *sukk* - nå fikk jeg lyst å begynne å sylte med det samme...tror det har noe med de herlige etikettene å gjøre ;)
    Skjønne bilder slik som du viser er heller ikke feil ;)
    God Helg !
    Toveklem:)

    SvarSlett