fredag 13. juli 2012

Colour spots!

Da fikk jeg hengt opp Humming bird plansjene, og det skapte noen herlige colour spots og fransk stemning her hos meg! Hva synes du, ble det koselig??
Har hengt dem opp med plakat-kitt som er et supersmart produkt. Man henger opp ting i en fei, det har jeg sansen for. Selv om disse plansjene er veldig kraftige, henger de solid på veggen med bare en liten bit kitt i hvert hjørne. Anbefales hvis du begynner å bli lei av washi tape (det gjør jeg!) og ikke vil ha glass og ramme på. Plansjene ( og linduker m fransk trykk og apotekerflasken + etikettene) finner du på
og der er det solid salg akkurat nå, blandt annet på disse nye plansjene, lindukene og en type etiketter!
Så nå kan du gjøre noen gode kupp og friske opp interiøret uten at det koster så mye.


6 kommentarer:

  1. Hei!
    Dette ble utrolig koselig:) passer perfekt inn i den Fransk/Nordiske landstil:)
    Kanskje jeg burde få meg noen av disse plansjene:)
    Herlige bilder:)
    Ha en strålende dag

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar igjen! Disse plansjane skal eg tamrein nærare kikk på! Nydelige!! Gåveide kanskje?

    Legg meg til som følger hos deg eg!

    SvarSlett
  3. Ble veldig fint !
    Nydelig farger på de plansjene - god helg ;)

    SvarSlett
  4. Plansjene er sååååå fine!!!
    Passet kjempefint!

    SvarSlett
  5. Fantastiske plansjer og såå skjønne, duse farger!
    Nydelige :-))

    Ønsker deg en fin helg, vennen!
    Klemmer

    SvarSlett
  6. De var jo bare kjempe skjønne;)
    God helg til deg;)

    SvarSlett