onsdag 4. juli 2012

De vakreste Hummingbirds

Her vises litt av plansjens bakside, med en liten hilsen fra Madame A
I dag ble de nye Hummingbird-plansjene ferdige, og de er så vakre!! Jeg falt fullstendig for disse unike motivene som er fra en bok utgitt på slutten av 1800-tallet. Nesten så jeg gispet etter luft da jeg så bildene i boka, de treffer meg rett i Det er så fine detaljer og farger og en fantastisk stemning som gjør meg glad!
 Det er  laget et begrenset opplag og de er i lysekte kunstkvalitet. 
Plansjene finner du på Madame A her. (Klikk deg inn for å se nærbilder.)
Et stykke vegg med alle 6 hummingbirds-plansjene er planen her hos meg. Skal ta bilde av det når jeg får det ferdig. (Nå skulle jeg hatt et gammelt fuglebur også som så mange av dere har, det hadde passet fint - men det har jeg ikke...) Trengs ingen ramme synes jeg, de er nok i seg selv og det blir et røffere uttrykk når de bare teipes rett på veggen. Plansjene er dessuten trykket på kraftig kunstpapir med tekstur, så de tåler en støyt og ser ekte antikke ut.


Alle som bestiller en eller flere av disse nye plansjene ut denne uka får en gave sammen med pakken =)
Gleder meg virkelig til å sende ut disse, de kommer til å spre så mye glede!

Detalj av tekstur og motiv.

14 kommentarer:

  1. Stønn og sukk så vakkert! Disse var bare helt fantastiske:) Du er så flink til å finne de vakreste motiver. Helt nydelig! Ønsker deg en herlig uke. Klem Ellen.

    SvarSlett
  2. Så utruligt skjønne og flotte dei var:)
    Fine dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine de var<3
    Håper du har en super onsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!
    Utrolig herlige plansjer:) likte de med blomster godt:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Nyyydelige! De er utrolig vakre. Ha en fin kveld! Klem fra Anne-Eddie ;D

    SvarSlett
  6. Så herlig, nostalgiske og fin farger på disse her !

    God sommer :)

    SvarSlett
  7. wow!!!
    Gleder meg til å se hvordan veggen blir!!!

    SvarSlett
  8. Takk for koselig kommentar :)
    Så fine bilder - og sommerfuglene i innlegget under her var heeeeeeeeeelt nydelige!

    SvarSlett
  9. Hei vennen :)

    Ja, disse var virkelig flotte :) Kommer til å bli kjempefine på veggen :) Og helt enig i at de ikke trenger noe ramme :)

    Ha en fin sommerkveld, vennen :)
    Klem og kos Lisa :)

    SvarSlett
  10. Å disse var flotte.

    Blir spennende å se veggen.

    Klem Tanja

    SvarSlett
  11. Heisann! Sånutrolig fine disse er!

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg :-) Bota jeg fikk var på 1300 kr, og jeg snakket ikke i telefonen, men holdt den i hånda ved midtkonsollen - utrolig kjipt, men nå er den betalt og jeg gjør det ikke igjen!

    Ønsker deg en fin fredag! Klem

    SvarSlett
  12. Så flotte, de var virkelig kjempefine :)

    Lukten av duftpinnene holder en måned :)

    Ønsker deg en flott fredag *klem*

    SvarSlett
  13. So utruleg vakre!
    Og slike delikate fargar..

    Ei fryd for auge ♥

    Takk for fine ord frå deg!
    Vi er starks på veg på hytte i lag med familie og venner, sola skin og det er allereie 20 grader ute (kl.08.45:)
    LYKKE!

    Ynskjer deg og ein strålande dag! :)

    SvarSlett
  14. De var knall flotte!!
    Gleder meg til å se resultat!
    Smil fra Vibeke

    SvarSlett