mandag 16. januar 2012

Vinnerne av Kähler lysestaker er.....

Jeg er litt forsinket med å utrope vinnerne av lysestaker fra Kähler, det skulle vært gjort i går. Men jeg har fått influensa og orket rett og slett ikke å bale med det. Ingen av dere har klaget, så jeg kom meg heldig unna med udåden, hihi. Men nå får dere altså vite hvem vinnerne er:

1. Anette (uten blogg)
2. Hjertemynthe, med blogg som du finner her.
3. Livets små øyeblikk, med blogg som du finner her.


Jeg tar kontakt med dere så dere får lysestakene deres =) Gratulerer til dere som vant, og takk til alle som var med på konkurransen. Setter sånn pris på at dere titter innom meg.

8 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne, nydelig premie :)
    Kjempefine de kortene under her med :)

    Masse god bedring til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  2. Jippi!! Så gøy!! =) Gratulerer til de 2 andre også :D
    Gleder meg til å få skjønnheten i hus <3

    SvarSlett
  3. Åij, så fine. Gratulerer til de heldige vinnerne :)

    God bedring til deg, influensa er noe herk.

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Håper det går bedre med deg, influensa er (som ennah over her skriver) noe herk.
    God bedring til deg:)

    Og tusen takk så masse, først for de fine ordene du la igjen hos meg (jeg må innrømme at jeg fikk litt klump i halsen når jeg las:) og så for den utrolig skjønne lysestaken. Gleder meg til den kommer:)

    God klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til de heldige vinnerene:)
    God bedring,håper du blir fort frisk..
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinnerne - kjempefine lysestaker! Nå skal jeg følge bedre med så jeg ikke går glipp av all spenning rundt om ;)

    GOD Bedring til deg! Ikke godt når influensaen inntrer! Slapp av og kos dge i sofakroken med pledd og varm drikke.. Håper din kjære pusler rundt deg, det er det eneste som hjelper :)

    Klem til deg

    SvarSlett
  7. Så koselig og omtenksomt! :)

    SvarSlett
  8. Ohoiiii, vant jeg virkelig!!!Det likner jo IKKE meg:-) Tusen takk!!

    SvarSlett