tirsdag 10. januar 2012

Nye varer og SALG på Conzept-shop



Som en liten feiring av at jeg har fått Conzept-shop ferdig, har jeg laget salg på noen av de flotteste varene der! Flere typer apotekerflasker og cupcakewrappers er blandt salgsvarene.
Velkommen inn på Conzept-shop for en titt. Håper du finner noe du "trenger" =)

PS! Det er enda sjanse til å være med på giveawayen med Kähler lysestake som premie! Lysestakene er SKJØNNE! Du kan melde deg på HER. Det blir flere vinnere, så sjansene er gode.

5 kommentarer:

  1. Åå..du har sååå mye fint<3

    SvarSlett
  2. Hadde jeg bare hatt litt mer penger igjen etter jul.... Men det kommer vel bedre tider..SUKK.
    Du har så mye lekkert! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar! Her var det jammen mye fint!!!

    klem, Beate

    SvarSlett
  4. Alltid så spennene å kommen innom her.De klypene husker jeg min farmor hadde også,hihi.SÅ koslig å se det gamle kommer tilbake.

    Tuuuusen takk for koslige ord i bloggen min og at du så filmene også.Det setter jeg veldig pris på.Jeg har gode dager innemellom og nyter de og koser meg med kort hobbyen.Koslig å ha litt pusle med og få tankene på litt annet.
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  5. Tack för tipset gulliga du.
    Ja lite go doft här och där är ibland inte fel.
    Jag ska ta mig en liten titt i din fina shop, du brukar alltid ha så underbara saker.
    Varma kramar Gerda

    SvarSlett