fredag 6. januar 2012

Naturlig såpe!

Det har vært litt stille her hos meg noen dager nå...og jeg har ikke fått svart på alle skjønne hilsener dere har lagt igjen til meg. Er lei for det! Men tusen takk for at dere trofast titter innom meg selv når det er knusktørt på bloggen her...håper det skjer litt mer her framover!

I dag fikk jeg iallefall endelig tak i flere av de herlige rustikke "Nature Love" såpene som jeg hadde for en stund siden. Det er bare naturlige ingredienser og 72 % olivenolje som føles som en mirakelkur mot tørr hud. Jeg får et parti med Lavendel såper og gleder meg til å kunne legge dem ut på Conzept shop om noen dager. Elsker utseendet på dem!! Og de er myke og deilige å bruke også. Skal fortelle litt mer om dem når de kommer.

Ha en koselig kveld videre =)
PS! Husk den flotte giveawayen med lysestaker fra Kähler HER!!

19 kommentarer:

  1. Lovely!


    Bloggtørke opplever vi alle! Ikke noe å tenke på, spør du meg!


    God helg!

    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Å så fine..Jeg elsker alt som har med lavendel og gjøre,beste lukten som finns:O))klem

    SvarSlett
  3. Disse så herlige ut!
    Passer bra med såpe som ikke tørker ut huden, spesiellt nå på denne tiden:)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Godt nyttår!
    Så spennene med de såpene.Så flott at de ikke tørker ut huden,for det har jeg og gutta mine trøbbel med andre såper,og er stadig på let etter nye,så de høres lovene ut.Er så enig...Jeg digger utseende på de også.
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  5. Både ser og høres gode ut!!

    ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  6. God morgen! så flotte såper! jeg er veldig opptatt av at de ser pene ut hehe men selvfølgelig at de skal lukte godt også=) så fikk jeg litt såpe dilla så nå har jeg en hel del hehe men neste gang skal jeg ta en titt hos deg å se om du forsatt har såper=) du må ha en fin fin helg!! klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  7. Først et Godt Nytt År!
    Måtte titte litt nærmere på de såpene.
    En fin gaveide.
    Ha en riktig god helg.

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett
  8. Godt nyttår til deg.
    Olivensåpe er deilig.
    Jeg hamstrer alltid når jeg er i Hellas, Tyrkia eller Kroatia. Utrolig godt for huden.
    Men de har sjelden et så koselig utseende som dine, da....

    SvarSlett
  9. Ønsker deg ett riktig godt nyttår.

    Denne såpen hørtes kjekk ut.
    Har en datter som er Atopisk og plages ekstra på vinteren.
    Har ikke lyst å bruke så mye kjemisk på henne, så da hadde kanskje disse vert noe ?

    Skal følge med når du legger de ut, og så flott butikken er blidt da, og kjekk porto hadde du også.

    God lørdag til deg.

    Klem Tanja

    SvarSlett
  10. godt Nytt år.. får desverre ikke så mye tid å legge igjen hilsener...

    herlige såper du har fått inn =))

    ønsker deg en fin dag =))

    klem Kerstin

    SvarSlett
  11. Hei! Takk for koselig melding hos meg:-). Så fin blogg du har - og olivensåpene er nydelige! Ha en finfin lørdag! Hilsen fra Elin:)

    SvarSlett
  12. Høres supert ut med såpe til tørr hud, jeg sliter big time med knusktørre hender:)
    Spennende:)

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  13. Jeg er i grunn svak for ALT som har sjokolade i seg jeg også;)

    Herlige såper!

    Ha en riktig god lørdagskveld.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Ja, et herlig tøft utseende på såpa!
    Og så flott med bare naturlige ingredienser!
    Ha en fortsatt god helg!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  15. Så stilig såpe.. Olivensåpe er jo så herlig:)
    Håper du har en fin helg<3
    Klem

    SvarSlett
  16. Denne såpa såg og hørtes herlig ut i bruk!!
    Ha en kjempefin helg!!
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  17. Kjenner lukta..deilig ;o) Klem

    SvarSlett
  18. Ikke bare hos deg det er "tørt" kjære venn.....men nå kjennes det ut som kroppen sakte men sikkert er i ferd med å hente seg inn igjen....
    Ønsker deg et godt nytt kreativt år.
    Klem

    SvarSlett
  19. En herlig gaveidé...til en som fortjener litt ekstra: Meg Selv!!!

    SvarSlett