søndag 29. januar 2012

Smykk meg smykk meg!

 Hvit RETRO - perlemor-perler

 Sukkertøy - korall

Isbiter - krystall

Nå kommer det smykker på Conzept shop. Har lagt ut disse tre og resten kommer snart. Synes mange av smykkene fra "Smykkmeg.no" er flotte og skiller seg litt ut fra mengden. Liker smykkelåsene også, detaljer som synes. Hvit retro synes jeg er superkult, og ser det for meg både til hverdagsklær og kjoler. Sukkertøysmykket har jeg bare lyst til å spise opp♥  Det blanke krystallkjedet ser virkelig ut som kalde blanke fristende isbiter, nydelig glans og så er det 3 raders kjede så det ser bare rålekkert ut rundt halsen. Jeg liker når smykkene er laget av ekte saker - ikke plastikk, det gir smykket en mer exklusiv følelse og glans. Disse tre smykkene er laget av perlemorsperler, korall og krystall -  naturens råmaterialer som har fått kjærlig håndtering i kunstneres dyktige hender. Mer info, priser og flere bilder finner du på Conzept shop. Sjekk salget også, det varer noen dager til.

7 kommentarer:

  1. Nydelige perler, herlig korallfarge:-)

    Ønsker deg en fin søndag videre!

    SvarSlett
  2. Stilige!!

    Ha ein fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempe stilig:)
    Ha en herlig søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Ååh de var jammen meg til å spise opp! Likte veldig godt det i korall:) Kjempefine!

    SvarSlett
  5. woah nydelige smykker. sukkertøy smykket hadde en herlig farve :) Ha en flott tirsdag Klem fra Tone

    SvarSlett