søndag 15. januar 2012

If you please...


Jeg har hatt liggende et antikt invitasjonskort en god stund, og er litt betatt av teksten på det.
Derfor har jeg laget et kort med denne teksten, overført den til Photoshop og brukt den akkurat sånn den opprinnelig ser ut på det gamle kortet. Teksten får meg til å smile og tenke på gamle filmer i sorthvitt.

Teksten lyder: "If you please. Dear Lady; May I have the pleasure of seeing you home this evening? If not, may I sit on the fence and see you go by?
Kan tenke meg mangt et ungt pikehjerte banket da dett kortet ble overrukket...for kanskje 100 år siden.

Med et av mine yndlingbilder og en lys turkis bakgrunn sier jeg meg fornøyd med dette romantiske kortet. Syntes også det måtte få en snor på så det lett kan henges på en krok.
Kortet finner du på Conzept shop HER.

7 kommentarer:

  1. Så flott det var :O

    Ha en fin søndag,hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  2. Herlig, kanskje det er det som må til for litt mer romantikk i hverdagen/ekteskapet...hehe
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Fantastisk!!
    Åja, tenk hun som fikk det kortet da... sukk ♥

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Nydelig<3
    Håper du har en fin start på den nye uken..
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Hmmmm, en skulle vært ung for 100 år siden.....eller kanskje ikke. Tror jeg hadde passet dårlig som hjemmeværende husmor eller tjenestepike ved et eller annet celebert hus...
    Nei, får nok bare innse at jeg er en dame av vår tid, midt i livet......med sans for det nostalgiske. Klem

    SvarSlett
  6. Fantastisk vakert kort :)
    Og jeg elsker fullstending tags and strips under her.

    Så produktiv du er om dagen, tryler frem de vakreste ting :)
    Nyt den nye uken!

    Klem fra Tove

    SvarSlett