torsdag 19. januar 2012

RETRO sjarm


Endelig kommer det litt retro her, og mer blir det nok! Liker du retro?? Disse tagsene ble ferdig i prøvetrykken i dag, og jeg er en smule forelsket. Er det ikke herlige bilder kanskje?? Alle bildene er fra gamle reklamer fra slutten av 40 og 50-tallet og med litt sneisne tekster ble det en artig liten samling som kan brukes til så mye.

Tekstene er viktig synes jeg, jeg bruker mye tid på å finne noe som treffer meg...og forhåpentligvis treffer de deg også!

Gøy å bruke litt gult iblandt! Det er en småkul farge. Egentlig har det vært "hat"fargen min i alle år, men nå har jeg begynt å like den godt - til sitt bruk.

Disse tagsene egner seg godt som små "skilt" i interiøret. Jeg har hengt et par stykker på badet og så bruker jeg en som bokmerke, og jeg tror de blir superkule på pakker også. Håper de faller i smak!!
Tagsene finner du på Conzeptshop.
PS! Deter fremdeles salg der, så velkommen til en kikk.

16 kommentarer:

  1. WOOOW...disse var kule.. Rett og slett elsker dem:)
    Ha en fin kveld..
    Klem

    SvarSlett
  2. Såå herlig sjarmerende tags! Ja, gult er også kult .. :)
    Ha en god kveld!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Elsker gammel reklame, kjempe fine!!! Foresten, En hyllest til pumps, sandaler, slippers m.m er utgitt i 2000 (den norske utgaven) den engelske i 1996:)

    God kveld:)

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Det var tags'n sin det...skikkelig kule og retro, herlige farger også:)) Liker veldig altså:)

    Ønsker deg en fortreffelig helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Knallfine tags!!!
    Plutseleg vart gult kult;)

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Stiligedigge tagsenen var og så kule med retor damer på de!
    Flott med farger og ikke bare vintage.

    Klem Renate

    SvarSlett
  7. Duktiga du de var jätte fina!
    Roligt med den lilla hålförstärkelse i en annan färg än brunt.
    Ha en trevlig helg.
    Kram gerda

    SvarSlett
  8. Lekre tags!stikker en tur innom butikken, jeg! ;-)

    Finfin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  9. Åh, disse var råkule! Du imponerer stadigvekk :)

    SvarSlett
  10. Kjempefine....som VANLIG!!Ja, gul er hat-fargen min også men jammen kan jeg ikke annet enn å synes at "gult er kult" når det settes inn i rett miljø! Ekstrapoeng fra meg pga. det også!!

    SvarSlett
  11. Så fine de var, alle sammen!

    tusen takk for koselig kommentar.
    jeg har vært dårlig til både å blogge og kommentere i det siste.
    Jeg har ligget på gulvet og klippet kjoler.
    Kommer til å legge ut noen bilder snart.

    mimmi-leone

    SvarSlett
  12. Jeg sitter stort sett og smiler når jeg besøker bloggen din :o)
    SÅ mye herlige bilder og noen jeg kjenner igjen fra tidlige barneår!Jeg har fire storesøstre som alle dekorerte rommene sine med slike bilder. Min mamma fortalte at jeg prøvde å være like god. Hang opp en tekst, men kunne ikke lese. Der stod det " Suppe fra havet"

    Hihi.

    TAKK for alt du deler.

    Klem fra Anne på landet.

    SvarSlett
  13. Så fine bilder. De fallt i smak hos meg som er en evig nostalgiker. Bilder og ting fra 50 og 60 tallet er så fine. :-))
    Ønsker deg en super helg :-) Anita

    SvarSlett
  14. Super fine! Retro og hærlige farger:)
    Helgeklem til deg fra meg:)

    SvarSlett