onsdag 30. mai 2012

Vis meg ditt kamera - Maias utfordring

Jeg rekker så vidt å hive meg med på Maias utfordring. Du finner den HER.
Jeg er veldig glad i min venn Canon =)
Jeg hadde et lite kamera også en gang, som var litt lettere å ta med seg på små turer. Men etter mang en tur på Mandals strender ble det sandkorn i mekanismen. Sand er bra å putte tærne i, men altså ikke bra å putte et kamera i!! Savner å ha et lite kamera i tillegg til min gode venn på bildet her, så jeg er litt ekstra håpefull på denne giveawayen, siden premien bl. a er et lite kamera i passe størrelse og i kul farge =) 
Nyt dagen og takk for at du titter innom meg i dag. 
PS! Det er en plansje-giveaway rett under her, bli gjerne med på den også!

10 kommentarer:

  1. Hei!
    Ja, et sånt lite kamera hadde vært kjekt.
    Ønsker deg lykke til:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. I´m a canongirl too ;-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg er av olympustypen.... Klem fra Anne-Eddie ;D

    SvarSlett
  4. Hei vennen :)

    Så stilig bidrag til Maias utfording :)

    Lykke til :) En herlig premie ja :)

    Du har også en spennende utfordring, vennen :) Den skal jeg bli med på :)

    Ha en fin kveld, vennen, og tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  5. Hei søte deg!
    Så gøy og stas at du deltar inne hos meg :)
    Sandkorn og mobil er heller ikke noen god match... hihi!

    Fin kveld til deg, søte.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så tøft bidrag til Maias utfordring:) Lykke til:)
    Ha en fin torsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  7. I am a Canon girl too, and I am happy with that :)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  8. Sand i kameraet hørtes ut som en særs dårlig idé;D

    Lykke til i utfordringen,
    og god klem:)

    SvarSlett
  9. Kjempestilig bidrag!Håper du vinner med stil!!

    SvarSlett
  10. Hei. Lykke til i utfordringen. Ønsker deg en fin fin søndag.Klem

    SvarSlett