mandag 28. mai 2012

GIVEAWAY, plansjer =)

Nå er det på tide med en giveaway her igjen. Madame A plansjene har blitt bestsellere for tiden, så da blir det plansjepremie denne gangen. Den nyeste plansjen i "familien" er denne tøffe bilplansjen. Tenk så idyllisk trafikkbildet hadde vært med disse bilmodellene på veien... Resten av plansjefamilien finner du HER.

For å være med må du gjøre følgende:

1. Lag et innlegg på bloggen din hvor du viser bilde av hvilken (eller hvilke) plansjer du ønsker deg. Det må være link til denne giveawayen. (Har du ikke blogg kan du gjøre det på facebook)

2. Skriv en hilsen i kommentarfeltet når du har gjort det. 

Det kan godt hende du vinner flere enn en plansje, så det kan lønne seg å ha flere enn en på ønskelisten. Bilder av de forskjellige plansjene finner du på Madame A. (Selv om det står copyright på bildene er det selvsagt lov å bruke bildene i forbindelse med denne giveawayen.)

Lykke til =)
Og velkommen til å bli følger hvis du ikke allerede er det.


22 kommentarer:

  1. delt på fb,liker godt korsett plansjen;)ha en strålende dag! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  2. Da har jeg laget innlegg vettu. Så nå krysser jeg fingrene for å skaffe meg fler herlige plansjer.
    http://bettumvilla.blogspot.com/2012/05/madama-favoritt.html

    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Hei,
    jeg liker egentlig alle plansjene veldig godt. ELSKER sånne gamle plansjer, liker veldig godt den med biler, herre fashion no1 og skomote anno 1881.
    Veldig mye fint i butikken som jeg nok kommer til å kjøpe/ønske meg.

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  4. delt på facebook :) å jeg liker alle så du får lov å velge ut en/flere til meg :D


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Hei!
    Liker alle plansjene du alltid kommer med, så blir vanskelig å velge ut en:)
    Fortsatt god kveld

    Klem Merete

    SvarSlett
  6. har delt min favoritt på Fb.

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Du er jammen snill:)

    Alle plansjene dine er så vakre, men jeg har funnet noen favoritter som jeg ønsker meg skulle jeg være så heldig å vinne.

    Her er mitt innlegg;
    http://livetssmaoyeblikk.blogspot.com/2012/05/giveaway-hos-salige-lavendel.html

    Ønsker deg en strålende dag,
    god klem:)

    SvarSlett
  8. Hei søte deg,
    jeg ville bare takke for gode ord inne hos meg. Du er nå god da. Takk for at du legger igjen gode ord, som gleder og varmer - du er fabelakig!

    Denne giwe awayen vil jeg være med på!

    Er så glad du vil følge meg videre :)

    Fabelaktig onsdag!
    klemklem

    SvarSlett
  9. Hei hei...
    Så flott en gi bort:) Jeg hiver meg med og linker i et innlegg på min blogg.
    Ha en herlig onsdag.
    Anine:):)

    SvarSlett
  10. Hei. Så mange flotte plansjer. Har laget innlegg på min blogg hvor jeg linker til din blogg og din nettbutikk i samma slengen. Ha en flott helg, litt tidlig ute..men men :D

    http://linntovesin.blogspot.com/2012/05/giveaway-hos-saligelavendel.html

    SvarSlett
  11. Nydelige plansjer du lager, så ja jeg vil gjerne være med.

    Har linket i bloggen min.

    SvarSlett
  12. Jeg er selvsagt med :)
    Har linket og lagt inn bilder av verdens fiiiineste ting :)

    Ha en skjønn aften!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  13. Hei! Jeg ble fristet, så måtte bare prøve å være med på denne, var så mye fint :)! Har delt på fb, håper jeg gjorde det riktig..(??) likte den med foto, den med sko og to av de med sommerfugler - kjempefine!
    Klem Synne

    SvarSlett
  14. Hei
    De er veldig fine, som de andre ting du lager!! Liker det veldig godt :)
    Ha en fin dag i solen!
    Jannie Ingwersen

    SvarSlett
  15. Så masse fint! Jeg har laget innlegg og brukt bilder av mine favoritter her: http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/06/vinn-vakre-plansjer-hos-salige-lavendel.html

    Krysser fingrene! Ha en fantastisk helg!

    Klem

    SvarSlett
  16. Flotte plansjer! Nå har jeg laget innlegg i bloggen min - hvis jeg er så heldig å vinne ønsker jeg sommerfuglplanje!!
    Ha en flott helg videre!!

    SvarSlett
  17. Nyyyydelige. Har laga blogginnlegg med link til denne siden.

    Ha en fin søndag alle sammen !!!

    SvarSlett
  18. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg har lagt en link på Facebook med hvilken Plansje jeg
    ( \_/ ) kunne tenkt meg... Korsett Plansjen var kjempe
    (=’.'=) tøff.... Ligger link tilbake til denne siden på
    («)_(«) min Facebook side.. Har ikke blogg,så måtte bli FB
    Ønsker deg en kjempe fin uke vider.. Varm hilsen fra Monica Karin canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Så mange flotte plansjer. Her kommer jeg nok til og bestille snart. Håper det ikke er for sent å delta i Give-awayen. Har linka og skrevet ønsker, så nå krysser jeg bare fingrene.....:)

    SvarSlett
  20. Jeg er med! Den skal henge i gangen hvis jeg er så heldig :)

    SvarSlett
  21. Da prøver jeg lykken jeg med.......

    SvarSlett
  22. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett