tirsdag 22. mai 2012

Hvis noen lurte

Hvis noen lurte på hvorfor det ikke har vært noen aktivitet her på bloggen, er det fordi jeg har hatt huset fullt av gjester, gjester i alle rom. Herlig å  være omgitt av latter og gøy og gode samtaler og sterkere vennskap - og selvsagt god mat og edle dråper i glasset. Men nå er hverdagen tilbake! Heldigvis er det en del av dette her i huset til daglig også.

 Og så har jeg vært så heldig å vinne en superfin giveaway, heldige meg =)
Teboks (som er sommervikar som vase) og keramikkhjerte og til og med et hjemmelaget kort, nydelig alt sammen.
Tusen tusen takk til Annfrid med bloggen MIN GLEDE.
Trykk på koblingen så kommer du til bloggen hennes.
Det kommer nok et innlegg senere i dag også, nå skal alt det forsømte tas igjen...
Nyt dagen, håper solen skinner hos deg. Og så håper jeg at alle dere nordpå er kvitt snøen for denne gang!!! Unner dere noen ekstra varme lyse dager.


7 kommentarer:

  1. Gratulerer med gevinst - veldig fin!

    Koselig med besøk .. og da må jo livet nytes!

    Finværet vi har nå - må også det - så nå er det opp og ut .. :o) Ha fine dager - nyyt!!

    SvarSlett
  2. Ja takk, håper vi slipper å se mere snø nå før det blir vinter :/
    Så koselig at du har vunnet på giveawayen, og så fin den te boksen var. Heldige du :o))
    Ønsker deg en fin fin dag
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei vennen :)

    Så koselig med masse besøk - det er så moro :)

    Og gratulerer så mye med gevinsten - den var veldig fin :) Likte veldig godt den sommervikaren din - lekker :)

    Ha en herlig solrik dag :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  4. Jepp!! :) Jeg har lurt!! ;) og nå fikk jeg svar. Godt å se deg her igjen. Jeg titter innom skjønner du, selvom jeg ikke alltid skriver noe. Så herlig å høre om dagene dine, sånn skal det være - det er en viktig del av livet. Håper det har gitt deg glede og ladede batterier :)
    og gratla med gevinsten din, det var fin-fint. Ønsker deg en flott tirsdag :) klem herfra

    SvarSlett
  5. Fint at du tenker på oss i nord ;o) Ikke så mye snø lenger,men meldt ruskevær til helga, reinkalvria kommer alltid i pinsen, da fødes de fleste reinene og da skal det ikkje være for varmt. Hatt mye fint besøk her også, siste sendt med fly imorges, føles som æ e 5 kilo tyngre, så idag blir det zumba trening!! Klem

    SvarSlett
  6. Hei!
    Koselig å ha deg tilbake, du har alltid så koselige innlegg:)
    Nydelige bilder:)
    Fortsatt god kveld

    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Vilken fin giveaway du har fått och vackra bilder! Kram Frida

    SvarSlett