torsdag 24. mai 2012

SKO anno 1881

Copyright Madame A
Ny plansje på Madame A i dag med skomote fra 1881. Priser og tekst under hver skomodell. Prisene fra 1881 er i seg selv en superskjønn detalj på denne plansjen. Her får man en nydelig håndlaget skolett for under 2 dollar eller ca.12 kroner... det skulle vært dagens skopriser det!
Sneisne fasonger på skotøy fra denne tiden. Plansjene på Madame A har blitt superpopulære i det siste, det synes jeg er gøy. Flere plansjer er på vei, og denne plansjen finner du HER.



10 kommentarer:

  1. God morgen skjønne deg

    Så fin denne var. Og litt av noen priser der ja.

    Så gøy med sånne plansjer. Kjempefine:)

    Og tusen takk for hilsen til Bebel :) Vi ble så glad så glad

    Vel.. nå er det bare til å komme seg på jobb igjen.

    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  2. Jeg skulle hatt en sånn plansje!
    Er lettere sko gal og med nærmere 100 par i samlingen nå så skulle så absolutt de prisene ha gjeldt i dag...;)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Kjempefin!! Liker de gamle, flotte skoene!!
    Er ikke så skogal selv, men kjøper det jeg trenger!! Men prisene var jo akseptable....
    Klem fra Anne-Eddie :D

    SvarSlett
  4. Åå..den var herlig! Båden plansjen og skoprisen :)

    Ser du har så herlige Cupcake wrappers også, men fransk stemning :) Disse må jeg titte på :)

    Ha en herlig soldag, vennen :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Herlig plansje som vanlig:)
    Ha en strålende pinse:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Herlig plansje:)
    Og jeg er enig med deg, skoprisene burde ha holdt seg stabile siden den gang da;)

    Håper du får en strålende fin fredag,
    varm klem:)

    SvarSlett
  7. hehe...ja snøen er borte for leeenge siden! ;) Nå holder jeg på å male lysthuset og gjør det helt sommerklart (selv om godværet enda lar vente på seg).

    Stilige plantasjer, kunne gjerne tenkt meg et slikt i kjempestort bilde.

    Ønsker deg ei riktig god helg, klem :)

    SvarSlett
  8. Åh, så skjønn! Nydelig! :-))
    Hihi, ja, skoprisene skulle absolutt vært slike enda ;-)

    Så sprek svigermor du har ! Bade to ganger i uken igjennom hele året er sporty!

    Ha en fin pinse!

    Klem

    SvarSlett
  9. Bare innom for å takke deg for en fantastisk mail :) Du er så ufattelig bra - snill og god. Jeg ble skikkelig gla og fornøyd og lover svare når jeg har litt mer tid. Det er pinsetid - og hos oss betyr det besøk og masse utetid :) men det kommer. Jeg håper du nyter dagene der borte hvor du er, og koser deg masse, masse. Tøffe plansjer du har lagt ut her forresten. :) mange klemmer fra meg!!

    SvarSlett