tirsdag 18. mai 2010

Vinneren trekkes i morgen kveld


Vinneren av giveawayen trekkes i morgen kveld, så det er enda en sjanse til å bli med på den.
Du finner den HER.
Jeg har så mye på gang som jeg gleder meg til å vise dere. I dag må jeg sitte med regnskapet mitt, noe jeg ikke synes er så veldig gøy...men i morgen eller torsdag regner jeg med at jeg kan legge ut en av de nye designene jeg holder på med.
Håper solen skinner og fuglene synger hos dere! Jeg skal i allefall ta lunsjen min ute i hagen i dag og har tenkt å gjøre den deilig og laaaang =)
Bildet ovenfor er fra markedet vi var på i Paris, det heter Clignancourt. Kan anbefales! Utrolig nok fikk man ikke lov til å ta bilder der, så jeg fikk kjeft for å knipse dette bildet. Jeg var ikke klar over det, så jeg måtte jo bare beklage det, men er kjempeglad for at jeg fikk knipset det, hehe. Ganske sært må jeg si!!! Det var jo mye jeg hadde lyst å ta bilde av, så jeg spurte noen om jeg fikk lov. Da så de mistenksomt på meg og spurte hvorfor jeg ville ta bilde, men jeg fikk allernådigst lov likevel. Jeg smilte og sa tusen takk. Så noen få bilder har jeg fra markedet. Blir ikke klok på den franske kulturen, men liker godt å reise til Frankrike likevel - det er så mye vakkert å se der og mye god mat også. Kos dere med dagen!

4 kommentarer:

  1. Da krysser vi fingrane og venter litt til.

    Merkeligt at man ikke får lov å ta bilder ute på en marken?
    For en rar måte. Ikke turistvenligt i det heletatt alltså.

    Her skin sola. Eg skal ut og grave litt i jorda.
    Må plante frön.
    Klems fra Digernes i sol.
    Synnöve.

    SvarSlett
  2. Franksmenn er rare ja! Men herlig bilde :)

    Gleder meg til å se nytt fra deg..

    Tvi tvi med regnskapet og nyt utelunch!


    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Spennende med trekningen.
    Gleder meg til å se nytt fra deg.
    Så sært å nekte fotografering.
    Ha en fin dag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Ja, jeg opplevde liknende da jeg var i Paris, og må bare si meg enig - den franske kulturen er ikke lett å bli klok på!

    Flott bilde du fikk snikfotografert da..;o)

    Fortsatt fin uke til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett