onsdag 5. mai 2010

GIVEAWAY!


Jeg rekker å lage en aldri så liten giveaway før jeg reiser mot Paris i morgen. Denne gangen vil jeg ha en liten vri - i stedet for at jeg bestemmer hvilke kort som kan vinnes, kan dere selv ønske dere 5 kort fra Salige Lavendel kolleksjonen.(De vintage papirposene er selvsagt også med.) Skriv hvilke 5 kort dere vil ha i kommentarfeltet under her. Bruk menyknappene øverst, så blir det lettere å bla igjennom kortene. Et lodd ekstra får du hvis du linker til giveawayen på bloggen din. Jeg velger ut vinneren når jeg har kommet hjem fra turen. Og så vil jeg si takk for alle de koselige kommentarene i innlegget under =) Jeg fikk til og med råd om å spise makroner så det tyter ut av ørene på meg mens jeg er i Paris, et riktig raust råd må jeg si og jeg har langt på vei tenkt å gjøre det også... Tør ikke love hverken nye innlegg her eller besøk hos dere de nærmeste dagene, men det kan jo tenkes at det blir noe likevel. Vi får vente og se om det blir noen ledige stunder denne uka. Heng dere på giveawayen i mens så blogges vi i alle fall om noen dager! Klem fra meg til dere alle =)

31 kommentarer:

  1. Give aways er så morsomme, og jeg liker kortene dine kjempegodt! Men å velge 5 kort.. det er jammen ikke lett når du lager så mange flotte altså!
    tror jeg ville valgt..
    - venner er blomster i livets hage
    - Jeg kan leve på luft og kjærlighet..og litt sjokolade
    - Forglemmeiei kortet
    - og tilslutt 2 av de hjertekortene dine:)

    Følger er jeg fra før, og linker gjør jeg selvsagt:)

    Ønsker deg en flott tur!
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  2. Først vil jeg ønske deg en riktig fin tur til Paris! Som jeg har sagt før, jeg skulle gjerne vært der å sett utstillingen din :) Tenk så flott!
    Jeg har vært så heldig å vinne en give away hos deg tidligere, men kanskje jeg er heldig å bli trukket ut denne gangen også.. :)
    I så fall ønsker jeg meg kortene "En venns verdi..", "Jeg kan leve på luft og kjærlighet..", "Mor og barn kortene" <3
    Masse lykke til i Paris og kos deg :)
    God tur klem fra Anneli <3
    Linker selvfølgelig til din give away!

    SvarSlett
  3. Hei hei,

    Riktig god tur!

    Jeg ønsker meg hjertekort m rose og sommerfugl :) Og brettekort Nr. 06, 07 og 10.

    Har linket fra siden min!


    Nyt Paris :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Hei,
    Er ikke lett å velge blant alle de nydelige kortene dine.
    Er jeg heldig, velger jeg Hjertekort m/sommerfugl, Hjertekort m/roser, Brettekort nr.05, 06 og 07.
    Følger er jeg fra før og jeg linker.
    Ønsker deg God Tur til Paris.

    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Hei der.
    Så flott givaway du har da.
    Klart eg vil väre med.
    Önsker meg Forglemmegej/förgätmig ej.
    Tulipaner go forglemmeg ej.
    Kan leve på luft og så litt sjokolade.
    Den som vil ha solskinn har aldrig kysset i regn.
    Eg tenker på deg.
    Det er mine fem favoritter.
    Nå krysser vi fingran og håper på det beste.

    Ha nå ei god tur till Paris og lykke til med utstillinga.
    Klems.

    SvarSlett
  6. Hei! :) Kortene dine er så nydelige, så her håper jeg på vinnerlykke!!.. Mine ønsker, om jeg skulle være så heldig...: Forglemmegei-kort, alle 3 mor og barn kort og det kortet med ...da har du ikke kysset i regnet. :)

    Ha en god tur til Paris! Har vært der selv, for 10 år siden - håper jeg en gang i framtida får reist dit igjen! Klem, Hege

    SvarSlett
  7. ...jeg har linket til deg fra sidemenyen i min blogg! :) Hej då! :)

    SvarSlett
  8. Aller først vil jeg ønske deg en riktig god og opplevelsesrik tur til Paris!
    Kos deg masse...

    Jeg er jo så svak for roser,
    og det hjertekortet du har med roser er jo bare såå vakkert.

    Jeg har jo allerede kort fra deg og det står rammet inn på bordet i stuen...
    Og noen har jeg rammet inn og gitt bort i gaver.

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  9. Takk for den koselige kommentaren i bloggen min:-) Håper du får en fin tur til Paris, og kos deg med makronene, de er utrolig gode!

    SvarSlett
  10. Er gjerne med på giveawayen.
    Skulle jeg være heldig å vinne velges Hjertekort m/ sommerfugl og dame og et m/roser.
    Og så velger jeg 3 blomsterkort m/roser.
    God tur til Paris
    Hilsen Mary
    harald.j@getmail.no

    SvarSlett
  11. Riktig god tur til Paris! :-)

    Jeg ville valgt disse kortene:
    - En venns verdi måles kun med hjertet
    - Jeg kan leve på luft og kjærlighet - og litt sjokolade!
    - Jo visst er du liten i verden så stor. Men endog for noen - det største på jord (med guttebaby)
    - 2 hjertekort

    Hilsen Ingeborg
    ingeborgroe@gmail.com

    SvarSlett
  12. Hei!
    Fantastisk bloggenavn du har:)
    Jeg vil gjerne være med i Give Away'en:
    I love you a lot, Forglemmegei, Mor og barn(C), Jeg kan leve på luft og kjærlighet...,En venns verdi.
    Tantete

    SvarSlett
  13. Jeg vil gjerne være med!Jeg ønsker meg den kuuuuuule hunden "liker du hunden min, liker jeg deg" + "en venns verdi måles kun med hjertet"+ " I love you a lot" + "en krans av fylte roser" + "den som kun vil ha solskinn har aldri kysset i regnet" På forhånd takk, he he he!

    SvarSlett
  14. Åh du har så knall mange flotte kort å velge i!!! Liker knall godt hjertekortene,brettekortene og forglemmmei ei kort.... Mor og barn.. Ikke vanskelig å velge her nei... Kos deg i Paris!!

    SvarSlett
  15. Hei!
    Er ikke lett å velge blant alle de flotte kortene dine, men er jeg heldig ønsker jeg Den som kun vil ha solskinn..., Brettekort 01 og 06, Hjertekort med roser og Tulipaner og forglemmegei...
    Ha en super tur til Paris! :D
    Linker og er følger fra før..
    Helgeklem fra Inger

    SvarSlett
  16. Hei!!
    Jeg blir veldig gjerne med!! Mange fine kort der,så det er vanskelig å velge.
    Men det ble slik
    *Sarte roser
    *I love you alot
    *En krans av fylte roser
    *Jeg sender blå forglemmegei
    *Roser,kyss og kjærlighet

    Linker deg selvsagt!!
    God tur og kos deg masse!
    Klem Mona

    SvarSlett
  17. Utrolig hærlig blogg! Og så masse fint du selger! Imponert!

    Dersom jeg skulle være så heldig å vinne her, så kan du selv få lov til å velge ut 5 kort. Syntes alle var så fine. Hjertekortene var flotte, ja det var de alle!! Hmm.. :o)

    La meg til som følger her. Linker også til Give Away!

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  18. Hei!
    For en flott give away!
    Var ikke lett å bestemme seg for 5 kort siden alle er så fine! Jeg ønsker meg:
    *Hjertekort med den eventyrlig vakre vintage jenta!
    *I love you alot kortet
    *Brettekort nummer: 01, 06 og 10.

    Jeg linker selvsagt også!

    Håper du har hatt en super tur til Paris!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  19. Hei!
    Håper du får en flott tur til Paris, og jeg vil gjerne bli med i din give away:)
    Om jeg skulle vinne, vil jeg at du velger ut kort, mer spennende slik:)
    Klem til deg!

    SvarSlett
  20. Håper du koser deg i Paris!!
    Vil gjerne være med i giveaway hos deg...er tom for kort nå :o)Et har jeg rammet inn her da....

    SvarSlett
  21. Så mange nydelige kort du lager! :o)

    Jeg blir mer enn gjerne med, og om jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg "Jo visst er du liten..."-kortet, "I love you - a lot"-kortet, et "Mor og barn"-kort, et hjertekort og "Roser, kyss og kjærlighet - det er livets herlighet!"-kortet. :o)

    Mvh Kirsebær

    SvarSlett
  22. Jeg er med og krysser fingrene!!. Jeg ønsker meg:
    - I love you - a lot
    - Mor og Barn nr. c
    - Den som vil ha solskinn... har aldri kysset i regnet
    - Jeg sender deg en tanke - som du kan varme deg på
    - Jeg sender deg blå forglemmegei- så vet jeg at du husker meg!

    Har lagt deg til på sidebaren min.

    SvarSlett
  23. Heisann! Håper du har det strålende i Paris. Jeg har brukt et bilde fra deg i min blogg og håper det er ok. Har selvfølgelig linket til deg! Jeg vil også gjerne være med i din give away, men orker ikke gå igjennom alle bildene nå for nå venter køya,men skal titte på det i morgen.kos deg masse videre. stor klem fra henriette

    SvarSlett
  24. Så nydelig konkurranse. Jeg må så klart prøve lykken om å vinne disse fine kortene. Har lenket til deg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/konkurranse-hos-salige-lavendel.html

    Her er kortene jeg ønsker meg:
    - Roser kyss og kjærlighet
    - Jeg kan leve på luft og kjærlighet og litt sjokolade
    - Alle 3 mor og barn kortene

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  25. Så bra at jeg ble oppmerksom på denne bloggen! Her var det veldig mye fint og jeg blir gjerne med på give awayen din!

    Ønsker meg:
    -2 stk Jo visst er du liten i verden så stor. Men endog for noen - det største på jord (med guttebaby)
    -3 stk mor og barn-kortene

    SvarSlett
  26. Glemte å si at jeg tar 2 lodd;)

    SvarSlett
  27. Å dette var vanskelig:) Jeg har nettopp oppdaget bloggen din og synes alle kortene er bare helt nyyydelige.
    Spesielt hjertekortene og det med den som aldri er blitt kysset i regnet.
    Jeg har linka til deg i bloggen min og lagt deg til som gølger:)
    Tuuusen takk for spor i min blogg:)
    stor klem

    SvarSlett
  28. Hallo!
    Velkommen hjem!!
    Jeg trorjeg ville hatt mor/barn kortene og par gaveposer.
    Er følger og linker!!!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  29. Hei!
    Så flott give away!! Eg har sjølvsagt linka deg på sida mi, og ellers ein trufast følgjar. Er ofte inne og kikkar på sida di, og alle dei flotte produkta dine :)
    Skulle eg vere så heldig denne gongen i det store lotteriet, så ønskjer eg meg gjerne mor/barn-kort - gjerne to, "En venns verdi måles kun med hjertet", "Jeg kan leve på luft og kjærlighet - og litt sjokolade" (passar skremmande godt til meg ;)), og evt hjartekort. Syns alle var så fine eg - ingen spesielle ønskjer av desse :)
    Ha ei riktig god helg, og ein fin 17.mai!

    Solklem frå Anne Sol :)

    SvarSlett
  30. Så nydelige kort, ikke lett å velge!! Ønsker meg:
    *hjertekort m/roser
    *hjertekort 1 &2
    * blomsterkort "Forglemmegei"
    * kortet med "I love you- a lot"

    Linker fra bloggen min:)
    Ha en fin-fin dag!
    Klem, Randi:)

    SvarSlett
  31. Å vinne kort fra kolleksjonene din hadde vært stas, så selvsagt er jeg med...;o)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett