onsdag 19. mai 2010

VINNEREN er trukket


Nå har Salige lavendel mannen trukket en vinner av giveawayen - og vinneren ble Synnøve med denne hyggelige kommentaren:

Å dette var vanskelig:) Jeg har nettopp oppdaget bloggen din og synes alle kortene er bare helt nyyydelige. Spesielt hjertekortene og det med den som aldri er blitt kysset i regnet. Jeg har linka til deg i bloggen min og lagt deg til som følger:) Tuuusen takk for spor i min blogg:) stor klem

Jeg GRATULERER =)
Synnøve har bloggen Håndlaget med glede. Bloggen hennes finner du her hvis du har lyst å ta en titt innom og se alt det fine hun lager.

PS! Synnøve, du må huske å maile meg adressen din på salligelavendel@yahoo.com så kommer det noen hjertekort og kysse i regnet-kort til deg i posten.

8 kommentarer:

  1. Gratulerer Synnøve :)
    Klem fra Anett :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til vinneren.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. hei på deg.
    gratulere til vinneren,
    så spennende med sånne utlodninger..
    ønsker deg en herlig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. gratulerer til vinneren!!
    hun kan bare glede seg :o)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse, det var morsomt!
    Klem Guro

    SvarSlett
  6. Jeg vet ikke norsk, men internett miljøet.Takk for fine ord.Jeg tror din blogg om de vakre tingene.umaim galt, forklarerkjærlighet og glede å bo.Norske oversettelsen gjorde noen blogg som hjelper kanskje ssize
    http://lebdemeden.gazetevatan.com/ :))))

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett