fredag 28. mai 2010

Ide til bruk av blonder

Det er flere enn meg som er glad i blonder, så her kommer et lite blonde tips. En av dem som kjøpte den nostalgiske blonden hos meg, har brukt den på en måte som jeg falt veldig for. Se bare her:
Se den fine detaljen med å bruke blonden et stykke opppå armene i stedet for å bruke det nederst. Dette ble utrolig flott synes jeg!

Og hvem er så denne dyktige sydamen?? Det er HOBBYFRIDA som du finner her! Se også innlegget over disse bildene på bloggen hennes, hvor hun har brukt denne blonden på enda en spennende måte.
Denne blonden er for tiden utsolgt hvis noen skulle lure, men den kommer inn igjen om ikke altfor lenge.

20 kommentarer:

  1. Hei og tusen takk for koselig hilsen hos meg! Så utrolig nydelig blogg og butikk du har, denne må jeg legge som favoritt ;) For en stund siden la jeg inn et innlegg om lavendel på bloggen min og det kalte jeg for "Oh, du salige lavendel".. Jeg visste ikke da at det er navnet på din blogg, men det var jo litt morsomt da! Er veldig glad i lavendel og synes akkurat den tittelen er så fin ;) Ha en fin helg! Klem fra Gry <3

    SvarSlett
  2. Nydelig var det! Fint med tips og inspirasjon. Jeg har allerede kjøpt noen meter fra dge og gleder meg sååå til å snart kunne sy igjen.. Enn så lenge nyter jeg synes på skjenken min :)

    Ønsker deg en nyyydelig helg!

    Stor klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Hei. Så nydelig. Tenkte å bestille av den hvite blonden lenger ned her men jeg kommer ikke gjennom når jeg prøver å sende deg mld.

    SvarSlett
  4. Så flott det vart..
    Men så var no blonda kjempefin..

    God helg!!

    SvarSlett
  5. Utrolig vakker blonde, forresten kjempesmart. Mye lekkert hos deg nå. Ønsker deg en fin lørdag:)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kos hilsen hos meg!

    Jeg må nok innrømme at trekkene er kjøpt...
    40% rabatt hos La Redoute og jeg slo til med to sett, 6 stk hvite og 6 stk i naturlin :) Deilig å kunne bytte på, de hvite må nok vaskes titt og ofte med småbarn :)

    Skal nok vise deg når blonden er brukt :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Wow, så stilig. Takk for tips :) Ønsker deg en riktig god helg :)

    SvarSlett
  8. Nydelig.
    Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  9. Så skjønn;) blonder er bare herlig!!

    God helg:)

    SvarSlett
  10. Kjempe skjønn :) Tusen takk for koslig helsing inne hos meg :)

    Ønsker deg ei herlig helg! Nyt den!

    Godklem

    SvarSlett
  11. Det var virkelig utrolig flott. Drømmer til stadighet å prøve meg på å sy klær men har aldri kommet lengre enn tanken. Tror jeg må sjekke ut hennes blogg altså:)
    Ha en fin kveld.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  12. Å, den er jobare nyyydelig:) Benytter også anledningen til å takke for de aldeles fortryllende korta som jeg vant!!! Jeg ble helt rørt, så nyyydelige er de:)) Tusen takk for din vakre blogg:) klem

    SvarSlett
  13. Så nydelig det ble, det er ikke så mye som skal til for å forvandle noe alminnelig til noe ekstraordinært :) Det er du god på har jeg skjønt og sett!

    SvarSlett
  14. Kjempeskjønn blonde!!

    ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett
  15. Så stilig, da! Billigere å kjøpe noen meter bonde -enn å kjøpe nye klær!!Bra inspirasjon til å sjekke klesskapet og både få rydda og kanskje forandret på ett og annet:-)

    SvarSlett
  16. Skikkelig nydelig! -Dårlig med sy-kunnskapene på denne fronten.. -men en flott ide:)
    Klem T

    SvarSlett
  17. God morgen. Tror butikken heter Bærre lekkert. Du kan google: postkort storgata 36, så får du opp mye om butikken. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  18. Hei, tusen takk for hilsen inne hos meg,oi oi oi så mye fint det var her inne! ♥ Gleder meg til å følge deg videre,Klem ♥

    SvarSlett
  19. Koselig blogg med masse spennende :-) Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  20. Vet du hva? Jeg har faktisk begynt å venne meg til gjerdet allerede:) Så der hadde du helt rett. Men noen flere syrinbusker blir det nok. Franske stemninger liker vi:)
    Ha en flott sommerdag.
    Klem fra meg!

    SvarSlett