onsdag 26. mai 2010

4 venninner - serie

I dag ble jeg ferdig med en serie kort hvor jeg har brukt noen av de nydelige postkortene jeg fant i Frankrike som grunnlag. Det står poststempel 1909 på ett av dem, så disse er riktig gode og gamle. Synes stemningen og detaljene i disse bildene er helt til å miste pusten av. Her er både blonder og hvite kjoler , hatter, bånd og ikke minst ansiktsuttrykk sirlig tegnet med kjærlig hånd - en hyllest til det feminine! Baksiden er også laget med inspirasjon fra et originalt fransk postkort. Pris kr. 39,-
Nr 1
Nr. 2
Nr. 3

Bakside

21 kommentarer:

  1. Nydelige postkort.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
    Nydelig kort! Kjempefin blonde i det forrige innlegget også! :)

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Åhh.. Nydelige, som alltid <3
    Ha en fin dag!
    Klem fra Anneli <3
    Veldig koselig å se bilde av deg fra Paristuren :)

    SvarSlett
  4. KJEMPEFINE! Du er flinkt altså. Elsker også det meg forglemmegei på, med omtale av planten! :-) Nydelige!!!

    SvarSlett
  5. Så nydelige:)
    Ha en fin dag!

    Klem, Randi:)

    SvarSlett
  6. Hei! Tusent akk for søt hilsen hos meg :) Du, så nydelige kort! Du lager virkelig lekre og delikate ting, kjempeflink er du :) Her må jeg nok se meg mer rundt :)

    SvarSlett
  7. Wooow for noen fine kosrt... lekre farger!! :)
    Sååå flink som du er :)

    Ha en flott Torsdagskveld!
    Klem fra meg i svingen!

    SvarSlett
  8. Kjempefine kort!
    Klem T

    SvarSlett
  9. Hallo! Takker for hyggelig kommentar på bloggen min! :o)
    Du og du så mye herlig du har her inne da! Fikk virkelig lyst å handle både det ene og det andre! (Men vi er midt i flytting, så det får nok vente litt! :o) Men her kommer jeg tilbake - det skal være sikkert og visst! :o)

    SvarSlett
  10. Tusen takk for koselige ord hos meg og for at du sa ifra om bildet. Jeg har dessverre ikke vært flink til å skrive opp hvor bildene er hentet fra - noe jeg prøver å skjerpe meg på. Men nå er det også rettet i bloggen min:o) Hedres den som hedres bør - du har en kjempekoselig blogg, bare en glede å vise til deg:o)
    For noen flotte kort du har laget. Så lyse, skjøre og enkle - vakkert! Vi liker samme stilen, ingen tvil om det!
    Ønsker deg flotte dager og håper solen skinner på din vei.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  11. Vet du ikke krever det, snille du. Hadde bare lyst å gjøre det fordi jeg synes du gjør så masse bra:o) Derfor var det kjekt å vite at den kom fra deg:o)))
    Klemz

    SvarSlett
  12. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Her var det mye flott. Gleder meg til å komme igjen og kikke på alt.

    SvarSlett
  13. Ja gleder meg til putene kommer, må bare si det var noen nydelige kort:)
    klem Lillian

    SvarSlett
  14. Nydelig kort, som du alltid lager..
    Ja, den hundekjeksoppskriften er virkelig verdt et forsøk. Ha en kjempe fin helg. Stor klem henriette

    SvarSlett
  15. Kjempefine kort!

    God helg til deg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  16. Nok en gang har du laget utrolig flotte kort :)
    Du er selvfølgelig hjertlig velkommen til å bruke bildene mine! Ta en titt på det seneste innlegget, hvor blondene dine også er med!!!!
    Elsker de blondene. Kan brukes til alt!!!

    SvarSlett
  17. Takk for koselig kommentar:)
    De kortene dine var bare kjempelekkre!
    Herlig nostalgisk stil:)
    Riktig god helg til deg!

    SvarSlett
  18. Nydelige kort! Flott "strek" og motiv. Må ha vært moro å lete etter kort på det franske markedet. Det har en fin kortbutikk med godt utvalg i Storgata i Oslo også. Ville bare tipse, men det er jo mulig du kjenner til den allerede.

    SvarSlett
  19. Så fine!
    Flott blogg forresten:)

    SvarSlett
  20. Og hei igjen:)
    Jeg vil veldig gjerne bestille et av kort nr en også jeg. Så får jeg si meg ferdig for denne gang. Hihihi..
    Klem igjen!

    SvarSlett