fredag 4. november 2011

Har du sans for Zanz?

Hvis du har vært på Zanz som ligger på Lillestrøm vet du at dette er en spennende butikk med både sjarme og god atmosfære! Her er det både nye og gamle varer - og nå er også Salige Lavendel varer å finne i butikken. De har bl. annet tatt inn en del av de populære botaniske trykkene, så løp og kjøp =)

De har en koselig blogg som du finner her. Og akkurat nå er det en giveaway der med en superflott stor pute. Den vil jeg egentlig gjerne vinne selv, så jeg håper ikke du leser dette...hehe.
Se på de lekre lekre skålene ovenfor!! Ja takk til alle sammen.
Anbefaler absolutt en tur innom Zanz! Har du kanskje vært der allerede??
Ha en super fredags kveld!


12 kommentarer:

  1. Ja der var det mye fint! Kunne tenkt meg en tur der ja!! Men,men, når en bor på en annen kant av landet så... Skal på kurs i neste uke og skal innom Oslo, det er det nærmeste jeg kommer..
    God Helg. Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  2. Har hatt den ære og vore på Zanz to gongar:)I forbindelse med tur i Oslo.Berre 20 min. med tog:)))Skal til Oslo i romjula,so då SKAL eg til Lillestrøm og Zanz.GARANTERT♥ Og so bra at dei har Salige Lavendel-skattar der!!!Juhuuuuu:))))

    Ønsker deg ei god helg ☺
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. så spennende...Butikken ser bare lekker ut :-))

    god helg til deg..))

    SvarSlett
  4. Javisst har jeg sansen for Zanz...
    Flott butikk,og gratulerer med alle dine nye kunder.Skal si du er iherdig om dagen,masse lekkert du lager.Ha en fin helg,klem:)

    SvarSlett
  5. Zanz har mye fint ღ
    En liten stund siden
    jeg var innom nett
    butikken deres nå :)
    Men skal ta en titt
    med det samme :)
    Kjempegøy at de har
    tatt inn dine flotte
    kort og plansjer :)
    Ha en fortsatt fin
    helg, klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Masse flott de hadde der ja! -på "balja i Bergen" også:) -Så flott at de har varer fra deg der:)
    Ha ei fin helg videre:) Go klem, Tove

    SvarSlett
  7. Ja zanz er en nydelig butikk..Har besøkt den flere ganger... Liker den veldig godt..

    Så hyggelig at de har dine varer da 0))''God helg

    SvarSlett
  8. Å så masse fint :) Man finner alltids noe å sette på ønskelisten ja :o)
    Ønsker deg en superfin helg
    Klem

    SvarSlett
  9. De trykkene var veldig fine! :O)

    God lørdag,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  10. Heisann:)
    Så herlige bilder...virkelig noen lekre saker Hos Zans. Neste gang turen går til Oslo, skal jeg stikke innom Zanz på Lillestrøm. Har bestandig vært begeistret for produktene deres, og riktig så gøy at Salige Lavendel har produkter der også:)

    Ønsker deg en riktig så fin helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  11. Vakre butikker og jeg skjønner godt at de vil ha med Salige Lavendel-kolleksjonen! Jeg har så veldig sansen for det du lager :)

    Ønsker deg en skjønn søndag, fylt av hygge og kos!

    Klem fra Tove

    SvarSlett