onsdag 9. november 2011

Endelig kom cupcake wrappers også =)


Nå er cupcakes wrappers også lagt ut på Conzept. Det var fryktelig gøy å bruke dem for første gang i går =) Jeg følte meg som en profesjonell konditor...og jeg elsker å føle meg profesjonell, hihi. Noen ble pakket inn og gitt i gave også.

Jeg lagde meg en eske-bunn som jeg la muffinsen i og la matpapir løst rundt og cellofan utenpå. Litt hyssing og en tag, så ble det en koselig gave å gi bort. Jeg har fått dilla! Så jeg har planer om flere typer cupcakewrappers framover. Det skal snart bli giveaway her igjen, er disse wrappers´ene noe dere vil ha på giveawayen??


19 kommentarer:

  1. Disse var SÅÅÅ fine! Og den søte gaveninpakningen da :o) Dette må være supert til en GA ;o) Ha en fin kvel! Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  2. Åååå,so skjønne dei var!!!!Nydeleg innpakning også:)

    Takk for rask levering på bestillinga mi.Fint er det å sjå alle herlegheitene her inne,men DU korr vakkert i verkelegheita♥ For fine å legge i ei skuff el.l,so alt endar på veggen hos meg....kvar skal dette nede!!!!

    Nyt dagen☺
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Du er såå dyktig! De ble kjempelekre! Kommer disse på en give away er jeg selfølgelig med:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  4. Utrolig fint, dette synes jeg virkelig du bør ha med i en give-away!
    Kjempefin gaveinnpakning også!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  5. Kjempefine!
    Og flott gaveeske du har lagd også, en gled å gi, en drøm å få:))
    Og helt klart en super give away gave!
    Klem til deg!

    SvarSlett
  6. Superskjønne ღ og så fin eske med
    cellofan - dette er virkelig
    delikat og lekkert! - og flott å
    gi bort noe slikt :) Flink du er :)
    Ha en fortsatt fin kveld, klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  7. Dette var jo virkelig stilig! Så veldig delikat ut. :)

    SvarSlett
  8. Hei:) Tusen takk for koselig kommentar hos meg!
    Så kreativ og vakker blogg du har:)
    Digger cupcakeformene dine.

    Vi blogges:) Helsing Marianne!

    SvarSlett
  9. Søt innpakning ;) Ja globuslampene var så tøffe ;)

    SvarSlett
  10. Nydelige, som alt annet du lager. Aldri vært borte i så fine kort og med et så flott papir. Og vakre detaljer som det dine produkter har. Utrolig fornøyd med alt jeg har kjøpt av deg.
    Du er dyktig!

    SV: Takk, det var motivet jeg falt for ved krukkene. Kan bli søte til litt julesnop..

    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  11. Utrolig fine:) Se jo sååå fancy ut:)
    og måtte jo være den perfekte give away gave:)
    Håper du har hatt en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  12. ååå så søte de er.:))


    ja bare fordel å vente med løken..så lenge man kan grave i jorda er det bare å sette ned..før telen kommer ja..men tror kansje det er litt fordel for løken å få noen dager å sette seg på før telen kommer for fult..i fjor kom jo sprengkulda kastet på som julekvelden på kjerringa..Men setter man de for tidlig, kan de jo råtne vekk av regnet..)) og det er jo alltids noen frostnetter før det er mildt igjen, så november er en fin tid for å sette løk de fleste steder.))

    kos deg.-.))

    SvarSlett
  13. Likte veldig godt de båndene du viser i bloggen din, må inn og se nærmere på butikken din. :) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  14. Nydelige var de :) De skal jeg bestille :) Takk for hilsen hos meg oglurte på hvilke duftlys du anbefaler som ikke sortner til taket så mye :) Hilsen tone

    SvarSlett
  15. Så fine! Ser virkelig profesjonellt ut!
    Kjekt å få som gave !

    Fin kveld til deg
    Klem Tove

    SvarSlett
  16. Kjempefine:)
    God kveld på deg
    Liza

    SvarSlett
  17. Heihei...

    Så lekkert, ang krydderkake oppskriften.. De blir ganske saftige. De med osteglasur holder seg mer saftige enn de med marsipan. Men vi har alltid pleid å ha kaken uten glasur hjemme, super saftig og god.. Vel så god dagen etter;-)

    KELMMER

    SvarSlett