fredag 11. november 2011

Deilig LERRET og gave =)

En ny rull med deilig Epson lerret har kommet til atelieet =) Regner med at det er mange som kommer til å kjøpe plansjer for å gi bort i gave framover, så nå trenger jeg ikke bekymre meg for at jeg går tom for lerret. Alle plansjene i Salige Lavendel kolleksjonen finner du her. Det har blitt en ganske stor plansjefamilie, og flere er på vei! Hva slags kunst/bilder liker du å henge på veggen?? Hva gjør du for å få en personlig touch på veggene?

For noen dager siden fikk jeg en koselig gave fra bondekåna =) Tusen takk for det!! Oppvaskbørsten er i flittig bruk allerede. Hyggelig å finne sånne overraskelser i postkassa istedet for regninger...Titt innom bondekåna og hils fra meg da =)

9 kommentarer:

  1. Så fine gaver. Utrolig hyggelig å få slike overraskelser i posten :)
    Ønsker deg en vidunderlig fredag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Hei.Kjempe fine.Gratulerer med kjempe fin gave.Tid for gaver nå framover som julegaver.Har ikke tengt så mye på det men nå må jeg snart begynne å tenke på det.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  3. Så fine!

    Håper du får en deilig helg. :)
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  4. Flotte plansjer! Den gaven din var fin!
    Ser under de cupcake formene, så fine at en nesten ikke kan bruke de....
    Klem fra Anne-Eddie:) God Helg!

    SvarSlett
  5. Sååå fine plansjer! Kunne tenkt meg å hatt noe nostalgisk, men med litt humor, på veggen. Er en fan av galgenhumor selv, dvs. at ting er litt overraskende. Hva med et lerret med artig korsting motiv?
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  6. Så mye nydelig du tryller frem, må visst ta meg tid til å kikke i nettbutikken din. Kjekt med nydelig gave, god helg, klem.

    SvarSlett
  7. Så fin den var, så koselig å få gave i posten da! De plansjene er virkelig kjempeflotte!! Ha en strålende søndag!! KLEM

    SvarSlett
  8. Så flott gave! Knallfin Plansje -og de cup-cakes wrapperne`var superfine -har bestilt et par:))
    Go klem fra mæ

    SvarSlett
  9. Så flott at gaven falt i smak :)
    Jeg har samme oppvaskkost selv, og er storfornøyd med den. Både god og fin på benken :)

    Du lager så mye fint! Jeg blir helt imponert :)
    Skal ta en nøyere titt i nettbutikken, kanskje jeg finner noen julegaver? :)

    Klemmer

    SvarSlett