mandag 7. november 2011

Frøposer og cupcake wrappers

Frøposer og cupcake wrappers kommer snart for salg på Conzept. Har hatt det utrolig gøy med å lage disse!! Begge deler blir lagt ut på bloggen i morgen. Samler du egne frø?? Jeg har ikke så veldig grønne fingre da jeg er en mester i å glemme å vanne...Men jeg har samlet frø fra blå Violer, og de har jeg fått til med stort hell. Det er antagelig det letteste i verden å få til, men jeg gleder meg over det likevel! Er det forresten noen som har et norsk ord for cupcake wrappers??

11 kommentarer:

  1. Digga muffins-dekorasjon :) Hihi..ikkje eit so veldig bra norsk erstatningsord :)
    Men dei likte eg iallefall supergodt!!
    Også frøposane, men eg har nok desverre ikkje grøne fingrar i det heile ;)

    Ha ein fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Muffinsinnpakning........høres kanskje ikke så tøft ut:)
    Men det ser så absolutt flott ut. Skulle hatt dem i helga. Da laget nemlig ungene og jeg gulerot-muffins og marshmallows-muffins.
    Likte frøpakkene godt også, jeg prøver vært år å samle frø til neste år, men dessverre er de enten glemt eller kastet når våren kommer.

    SvarSlett
  3. Jeg har dessverre verken grønne fingre eller noe godt norsk ord til deg. Men uansett så synes jeg dette var utrolig stilig:) Du er bare så flink!!
    Håper du har det bra. Lenge siden jeg hilste på deg.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Kjempe fine:) Jeg ha desverre ikke grønne fingre,så jeg samler ikke frø..Men har da mange i familien som gjør det:)
    Håper du har en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  5. vet ikke noe norsk ord, men flotte var dem!
    er litt dårlig på frø, men disse posene kan man bare ha til pynt...nydelig alt du lager!

    klem tone

    SvarSlett
  6. Så utrolig fine frøposer og muffinskopper???
    Hehehe:)

    SvarSlett
  7. Fine:)

    Jeg har ikke grønne fingre jeg heller, og holder meg til skårne blomster og en og annen orkidé. Men disse frøposene kan jo brukes som innpakning når man gir bort frø til andre, så det er jo mulig at jeg også får bruk for en dag;-)

    Klem Hanne:)

    SvarSlett
  8. ... og noe godt norsk ord for cupcake-wrappers har jeg dessverre ikke.

    SvarSlett
  9. Dette var nyydelig! Klem fra meg:)

    SvarSlett
  10. Ikke kast frøene......prøv heller å så de til neste år. Kvaliteten på spirings-evnen på frøene kan nok variere, men ofte er det noen som spirer allikevel selv om de har ligget noen år.

    SvarSlett
  11. Disse var bare helt skjønne. Likte veldig godt muffinsformene :)
    Ønsker deg en god dag
    Klem Tonje

    SvarSlett