tirsdag 30. april 2013

Stengt!

På grunn av flytting som pågår må vi desverre stenge nettbutikkene i en periode. Vi åpner igjen i juni, og da lager vi stor åpningsfest =) Hvis vi klarer å åpne tidligere gjør vi selvsagt det.

I mellomtiden skal jeg prøve å gi litt livstegn fra meg og vise noen bilder fra restaureringen av det lille huset vi har kjøpt som er fra 1890. Mye å gjøre...men spennende også.
Solen skinner og fuglene synger, en nydelig start på dagen her i Mandal =) 
Håper du har det bra du også!

PS! Det går fremdeles an å legge inn bestillinger i nettbutikkene, men de blir kanskje ikke behandlet før vi åpner igjen.

13 kommentarer:

  1. Å, så spennende.
    leste lenger nede om salg av bosted og nytt hus. så bra dere følger hjertet nå ang. hus/økonomi og ikke minst trives sammen.
    jeg og min mann har vært gift i 34 år dette året.... og jeg er så glad for at vi fortsatt ønsker holde sammen. ingen selvfølge det. mange som går hver sin vei.
    gleder meg til å se fra nyhuset...
    lykke til med jobben...
    klem klem TOVE

    SvarSlett
  2. Hei. Lykke til med flytting og oppussing. Vi har nå i disse dager avsluttet et halvårig oppussingsprosjekt. Det er moro, og veldig moro å bli ferdig. Gleder meg til å se bilder! Klem fra Siri:-)

    SvarSlett
  3. Så spennende tider framover da:). Lykke til!

    SvarSlett
  4. Masse lykke til med alt framover,gleder meg til å sjå:))
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Dette blir spennende!! Gleder meg til dere er ferdig og lykke til ! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  6. Lukke til med flyttinga :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Gratulerer med nytt hus og lykke til med flyttingen. Det skal bli morsomt å se bilder etterhvert fra det nye huset:) Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  8. Så spennande me nytt gammalt hus då:-) Spent på å sjå:-)
    Eg har ett par prosjekt på gång, eine er bildevegg men nokre bilder frå Salige Lavendel;-) Så når du opnar igjen kjem ei bestilling frå meg;-) Eg er ikkje så kjap så det hastar ikkje,hihi;-)
    Kos deg med flytting:-)
    Gina

    SvarSlett
  9. Så utrolig spennende tid du går i møte, gleder meg masse til å se det nye huset:)
    Masse lykke til med flytting og ha en strålende start på Mai måned vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  10. Lykke til med flytting, hold oss oppdatert!
    Klem

    SvarSlett
  11. Lykke til med alt sammen!! <3

    SvarSlett
  12. Så spennande me nytt gammalt hus då:-) Spent på å sjå:-)
    Eg har ett par prosjekt på gång, eine er bildevegg men nokre bilder frå Salige Lavendel;-) Så når du opnar igjen kjem ei bestilling frå meg;-) Eg er ikkje så kjap så det hastar ikkje,hihi;-)
    Kos deg med flytting:-) www.cusabio.com/protein-Recombinant_Protein-673021/ Recombinant human Transgelin protein

    SvarSlett