onsdag 3. april 2013

Endelig - innbydelser og bordkort!

Det er så mange som har spurt om det kommer bordkort og innbydelser til gutt og jente snart...og endelig ble jeg ferdig. Er de ikke litt søte kanskje?? =)
Sart og søtt til jente, med forglemmegei og svak svak pudderfarget bakgrunn. Kan bli et nydelig bord med disse bordkortene. Innbydelsene forsegles med matchende etikett. En liten kvast forglemmegei synes også på baksiden av bordkortet til pynt for dem som sitter ovenfor ved bordet.
Litt tøffere må det være til guttene...
Her er bakgrunnsfargen svakt beige (vanskelig å få fram riktig fargenyanse på fotografiene!) og gutten i festklær og flosshatt er med på både bordkort og innbydelse. Innbydelsen forsegles med kompass-etikett, en tøff detalj som guttene nok vil like. Halve kompasset synes også på baksiden av disse bordkortene, det ser flott ut når de står på rad og rekke ved bordet! Små detaljer kan gjøre overraskende mye ut av seg.
Trenger du innbydelser og bordkort finner du dem HER.
 


12 kommentarer:

  1. Hei! Ser jeg har hatt en aldri så liten påskeferie fra blogglandia. Falt pladask for innbydelser og bordkortene. Selv om jeg skal ha min første konfirmasjon først om litt over et år, har jeg startet planleggingen for leeeenge siden. Hi hi, planlegging er jo halve morroa. Har egentlig godt med planer om å scrappe alt selv, meeeen......må nok vise dette til Hedda og høre hva hun mener.
    Hun gikk rundt og var "sint" på meg i gård kveld da jeg skulle på kakepyntekurs..... hun skulle nok gjerne vært en liten flue på veggen.

    Så spennende med flytting da :-), det blir vel forsatt innenfor grensene til Norges sydligste by?
    Regner med at du holder hos oppdatert????
    Må jo bare innrømme at jeg er "fryktelig" svak for miljøet i den gamle delen....

    Hilsen Fruen i det blå huset.

    SvarSlett
  2. De är inte söta, de är super söta, vad du kan!
    Kram Gerda

    SvarSlett
  3. Åååh så søte de er! Nesten synd at man ikke skal ha konfirmant.. ler. De er kjempefine!

    Håper du har hatt en flott og deilig påske! :-)

    SvarSlett
  4. Ååå knallfine,eg har konfirmant om to år og hadde eg hatt nå så hadde eg valgt desse utrulig fine korta:)
    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så fine:) Jeg tenkte også på konfirmasjon da jeg så de - om jeg ikke lager selv så tror jeg at jeg tar en snik inn i butikken din;)

    Håper du har fine dager,
    varm klem til deg:)

    SvarSlett
  6. Åååååå....de ble jo bare utrolig flotte:)
    Du er bare så utrolig flink:)
    Skal få sendt deg en Mail nå , og håper du har lagt av de kort til meg:)
    Har bare vært veldig mye i det sist så har ikke fått gjort alt jeg burde.
    Håper det går bra med flyttingen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Kortene er både vakre og festlige!
    Så flink du er!

    SvarSlett
  8. Så fine de var! Imponerende :)

    SvarSlett
  9. Nei og niks...de var ikke litt fine.De var veldig veldig fine og skjønne og nydelige og jeg tenker med meg selv at sukk og sukk,- den som hadde en anledning til å bruke desse!!!skal jeg allerede nå sikre meg innbydelser til Linus sin konfirmasjon om 7 år???Er faktisk truende til det...men de var såååå skjønne og helt etter min smak!
    Flinke du!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  10. Nydelige, likte utrolig godt jentekorta! Sikkert fordi de er så søte....
    Det er som de ovenfor her sier, synd jeg ikke har bruk for slike!!
    Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  11. Altså - nok en gang sitter jeg bare og måper - for det er jo jommen meg hver gang jeg er innom her, at jeg finner noe som jeg syns er helt smashing! Jeg liker så godt denne stilen - og får meg så altfor sjeldent til å kjøpe noe. Har handlet hos deg tidligere - og må vel snart ta en runde igjen. Knallfine invitasjoner og bordkort dette <3
    Håper du har gode dager. er dere fortsatt på flyttefot eller er dere i havn? ønsker deg en flott aprildag - klem klem

    SvarSlett