lørdag 7. april 2012

Til herrer med stil...

Copyright Salige Lavendel
 To nye plansjer på Madame A i dag - for herrer med stil! Overskriften på bildene som er fra et antikt magasin lyder
" Gent´s fine E & W linen collars and cuffs."
Synes denne overskriften var så herlig at den fikk bli med i designet, det høres jo nesten ut som poesi!!

Copyright Salige Lavendel
Plansjene er i kunstkvalitet og trykket på det herligste Epson lerret (LOVE IT!!) og er lysekte i minst 75 år.
Dette er eksklusive saker! Og takket være kunstnere som satt med penn og pensel for over 100 år siden, så er det en sann fryd for øyet i tillegg. Jeg falt i allefall pladask for både bildene og tekstene ( deriblandt opplysninger om pris ) på disse gamle kunstverkene.
Hvis du likte dem finner du dem HER.

9 kommentarer:

  1. Å så fine og de andre du viste og:)så nostalgiske,må snart få lagt ein bestilling i nettbutikken:)
    Ein forsatt fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  2. Utrolig hva du får til :) Dette var skikkelig stilig rett og slett. jeg sier som hun over her - at jeg snart må få somlet meg til en bestilling. Dette er midt i blinken for meg, ting tar bare litt tid :) Ønsker deg en skjønn lørdag! God klem herfra

    SvarSlett
  3. Hei!

    Så fine de var:) du finner noe hele tiden:) lommeboken skulle gjerne vært litt fullere:)
    Fortsatt god kveld!

    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Hei igjen!

    Tusen takk for koselig kommentar og inspirasjon:) perlene er ekte, så det skal jeg passe på og som du sier kanskje jeg burde bruke dem:)
    Er bare hjemme så det å pynte seg er ikke vanlig for meg:)

    Fortsatt strålende kveld!

    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Stilige! Riktig god påske til deg :)

    SvarSlett
  6. Så stilige!! Ja, det var litt av en jobb de gjorde de som designet dette!!
    God påske fortsatt!!
    Hadde en lang skitur i går med venner, tror det blir årets første og eneste!! Er støl både her og der og har ødelagt ca 2 tær!!
    Klem fra Anne-Eddie ;D Takk for koselige kommentarer!! ;D

    SvarSlett
  7. Bare innom igjen for å takke for en fantastisk kommentar hos meg. Jeg koste meg med alt du skrev og syns det er helt nydelig at du er så personlig og åpen. Ble skikkelig satt ut - på en positiv måte. Jeg har omtrent ikke ord tilbake, bortsett fra at jeg vil takke deg for at du engasjerer deg og bryr deg og for dine kloke ord fulle av omsorg og visdom. Takk. Ønsker deg en forsatt skjønn påskehelg! GOD klem til deg :))

    SvarSlett
  8. He he, så tøffe. Jammen får du til mye stilig her hos deg.
    Svinger innom med et :"God Påske" ønske og håper du har noen fine dager ;)

    SvarSlett
  9. Mye fint å finne her hos deg. Kjempeide å bruke kaffesekkene som golvpute.

    Fortsatt god påske :))

    SvarSlett