mandag 16. april 2012

Etiketter er gøy!

Etiketter er GØY! Jeg har savnet noen etiketter i vintage look som jeg kan skrive noe på.
 Kanskje du trenger det samme? Disse etikettene kan brukes til både bøker, trekasser, krukker og hva som helst det passer å sette en etikett på... 
Dette er en reproduksjon av en gammel etikett.

Jeg har en kjøkkensak som ser ut som en gammel spiserihylle fra en landhandel. Det er bare et nyprodusert møbel, men jeg elsker denne hyllen. Her passer det så godt med krukker og apotekerglass - og etikettene blir en herlig stemningsskaper. Det er knakende gøy å gå litt amokk med etikettene =)

Det går også an å sette etiketter på stearinlys. En enkel måte å få et billig lys til å se feiende flott ut, og er også en super gave å gi bort! De nye etikettene finner du HER.
Håper du har en FIN dag i dag og takk for alle koselige hilsener jeg får fra dere og for alle som er inne og handler i nettbutikken(e)! Uten dere stopper produksjonen her, så takk for at dere liker det jeg lager.

9 kommentarer:

  1. Veldig, veldig fine!!

    God mandag til deg,
    klem :O)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Disse var kjempe fine:) artig!
    Ha en god kveld!

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Kjempe fine etiketter:)
    Håper du har en fin start på den nye uken:)
    Klemklem

    SvarSlett
  4. Nydelige de etikettene!!
    Ha arvet noen gamle selv, men er litt kip med å bruke de... Mer som slike som var på gamle syltetøyglass..
    Klem fra Anne-Eddie ;D

    SvarSlett
  5. disse var knallfine :-)

    klem tone

    SvarSlett
  6. Knallfine!!!Og ikkje minst praktiske:)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte etiketter!!

    Ha en finfin dag ♥

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett