mandag 3. oktober 2011

Thimbles

(trykk på bildet for å se det større!)
Jeg har funnet en katalog fra 1886 med de skjønneste skjønneste ting....Disse fingerbølene ropte etter å bli plassert på en plansje! Tror den vil bli skikkelig tøff på et syrom/hobbyrom. Nå ble prøvetrykket godkjent og plansjen finner du i nettbutikken HER. Følg med - det kommer flere spennende plansjer som er laget fra denne katalogen. Noe vil passe til badet og noe til kontoret og noe til jentenes rom. Gleder meg til å vise dere =)

PS! Jeg har akkurat lagt til facebook-knapp nederst her. Vet ikke helt hvordan det virker, så det hadde vært gøy om noen trykker på Liker knappen så jeg får se hva som skjer. Må jo prøve det ut...så får jeg se om jeg tar det vekk igjen eller om det er gøy å ha det der.

12 kommentarer:

  1. Veldig fin! Og gler meg til å sjå dei neste også...
    Du er kreativ og kosar deg for tida forstår eg - sååå bra!
    Ha ei god arbeidsveke og ein fin-fin kveld:0)

    SvarSlett
  2. Vilken fin plansch!
    Kram Frida

    SvarSlett
  3. Åh, så fin!
    Sygale meg MÅ jo bare ha en sånn ;-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fin plansje! Morsomt med fingerbøl! :-)
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  5. Kjempe fin!

    Då kryssar eg for at du kjem opp med idear til bordkort o.l ;)
    God ny veke!
    Klem ♥

    SvarSlett
  6. Kjempe fin:)
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Gleder meg til å se flere. Har en sterk anelse om at de blir knalltøffe!! ;)

    SvarSlett
  8. Åh!! Den var fiiin!! Gleder meg til å se de andre=)! Tusen takk for gode ord hos meg, det varmer=)! Hihihi...du mangler det ene og jeg mangler det andre;)! Det var veldig lett å slå skjeene flate! Jeg brukte en stor hammer og en skolest! Jeg skal søke på slike sett som du skrev om, men nå har det seg slik at jeg kjenner disse guldsmedene veldig godt, så det er ikke sikkert at det blir så dyrt;)! Men det hadde vært supert å hatt et eget sett!

    Ha en herlig uke!
    Klemmer!

    SvarSlett
  9. Jepp, den virket ;)
    Skulle ha lagt inn
    en slik jeg også,
    men var redd for at
    jeg skulle gjøre no
    galt, hihi...
    Stilig plansje her

    Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  10. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Backstage skal man sørge for at artistene har alt de trenger av mat og drikke, håndkler osv. Følge de til og fra scene hvis de er ukjent. Informere om evnt ting som skjer, snakke med de :) Ganske koselig sjøl om d kan være slitsomme dager :)

    SvarSlett
  11. Tusen takk for *sukkende* koselig kommentar inne hos meg =) Men jeg HAR jo strikket kjole til MEG, men i denne setningen mente du nok DEG ;p Ta turen inn å se hvis du vil ;)

    SvarSlett
  12. Så flott - du er bare sååå flink!! Gleder meg til å se mer her hos deg ♥♥♥

    Nyt en fin høstdag!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett