mandag 10. oktober 2011

Martilie



Gaver fra en god bloggevenn er vel noe av det koseligste å få i postkassen =) Disse fine gavene fikk jeg av den varmhjertete damen bak bloggen Martilie. Er du ikke følger der allerede kan du jo bli det nå. Det er en koselig blogg og dessuten er hun profesjonell sydame med egen nyåpnet salgsblogg + SØMmakeriet i tillegg. Spennende å følge med på hva som skjer der etterhvert.

Jeg holder også på å fylle opp ConZept salgsbloggen i disse dager. Det er ikke så mye der enda, men her er litt av det som er der - forskjellige tags i hvit leire med sort skrift.

Senere i dag kommer det noen litt annerledes Lavendelposer i "fransk" røff fabrikkstil... Kanskje du kan få litt inspirasjon av dem?? Det er jo helt fantastisk å sy Lavendelposer, duften er rene lykkerusen for meg =) Liker du Lavendel duften?

4 kommentarer:

  1. Kjempefint hjerte du har fått!
    Koselig med gaver i posten, det gjør virkelig dagen til noe spesielt.
    Spennende med blogshopen din, kommer til å titte innom der!
    Lavendel er herlig, og som du sier gir det skikkelig lykkerus!
    Har lavendel i hagen, men i år var resultatet elendig...Bare noen få kvaster som blomstret..
    Ønsker deg en flott mandag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Gaver er alltid koselig å få og hjerter spesielt;-D
    Lavendel finnes i klesskap og skuffer ++ her hos oss, elsker duften!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  3. Så herlig med frisk lavendel duft!!
    Du har så mye fint, får bare ikke somla meg til å handle hos deg! Har vært en uke på tur, og brukt opp hele finansene på scrappebutikker!
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  4. Hei snilleste snille :) Så koselig at gaven falt i smak!
    Lekkert på jernstativet (det er på min ønskeliste også :)
    Takk for gode ord - de varmer!

    Tenk så givende og så mye varme det er å finne via bloggen - lar meg stadig forundre over akkurat det! Så TAKK!

    Jeg kom ikke så langt ned før jeg så kommentaren din :)

    Stor klem til deg

    SvarSlett