torsdag 20. oktober 2011

Baby


Småsøte nyheter på Conzept i dag =)

11 kommentarer:

  1. Hei!

    Gratulerer til deg, du vant giveawayen på bloggen min :)

    Flotte ting du lager, så her vil jeg følge med videre :)

    Klem bondekåna

    SvarSlett
  2. Så fine,,,
    og gratulerer jeg leser du har vunnet give away .

    Ha en fin kveld og takk for koslig kommentar på bloggen min , klem Marit.

    SvarSlett
  3. Koser meg som vanlig i din verden med blonder og søte ting;-) Og æ like gamle engelske blonde! Har æ fortalt dæ at æ har blondegardiner fra 1900? Bodde tidligere i et gammelt distingvert hus i sentrum og de æ leide av forlangte at vinduene mot gaten skulle ha blomster og blondegardiner.. heldigvis var gardinene nydelige;-)Klem

    SvarSlett
  4. Nettopp ferdig med dagens malingsøkt (kl. 23.50 - jesp) og tok meg en tur inn til deg mens jeg slapper av med et glass med noe rødt i:) Sukk, du lager så masse fint!! Har også i år laget plommelikør. Hos deg blir jeg inspirert til å lage etiketter. Men hvis jeg ikke får det til, har du kanskje en idé å selge meg?:)
    Ha en riktig god natt eller ny fin dag:) Jeg blir her en stund til jeg:)
    klem fra Hjørdis:)

    SvarSlett
  5. De var utrolig søte:) Kan være jeg sender inn en bestilling..KLem Ellen.

    SvarSlett
  6. Hei! Takk for koselig kommentar på innlegget mitt om butikken Den grønne balje. Butikken ligger ca 10 min fra Bergen sentrum.
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  7. Ja, den var nusselig! Med blonder, gullhår og ikke minst runde kinn <3
    Og gratulerer som vinner av Give away til bondekåna ;)

    SvarSlett