onsdag 23. februar 2011

Smaken av Paris

Smaken av Din fredag

Jeg har laget en ny KIMs chipssmak som jeg har kalt "Tour de Paris". Hadde vært gøy om min smak kommer i butikkene =) Smaken er basilikum, Parmesan og artiskokk - tre gode ting jeg forbinder med Paris. Blir veldig glad om du stemmer på smaken av Paris og vinner jeg - vinner en av dere også for da trekker jeg en vinner som fritt får velge Salige Lavendel varer for 600 kroner. Hvis du er så snill og stemmer på meg må du komme tilbake hit og skrive at du har gjort det for å være med på trekningen. Vinner jeg ikke, skal jeg uansett trekke en av dere som får en overraskelse i posten som en takk for at dere stemte på smaken min. Blir kjempeglad for alle stemmer jeg får av dere. Stem på smaken her! eller trykk på chips-posen.
PS! Stem gjerne på smaken av Paris en gang pr. dag og kom tilbake hit og skriv at du har gjort det, så telles du med i trekningen for hver stemme du har gitt =)

40 kommentarer:

  1. Klart jeg skal stemme på deg.
    Skulle bare mangle. Jeg elsker også Paris, ja hele Grankrike.....

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du la igjen kommentar i bloggen min, appriciated :)

    SvarSlett
  3. Har du vært i Grankrike, foressten?
    Ikke jeg heller, men Frankrike derimot... :)

    SvarSlett
  4. Så spennende da... skal inn å stemme på deg jeg =))

    Klemmer 0))

    SvarSlett
  5. Hei. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Du verden, for en proff blogg du har! Jeg har mye å lære der. Liker nok bedre å sy og strikke enn å sette meg inn i dataverdenen. Jeg legger meg til som følger, jeg. Mange av tingene jeg syr (linposer, sminkepunger) kan gjøre seg med en såpe i så da kan jeg jo vurdere å handle her når gavene skal gjøres komplett. Mvh Siri:-)

    SvarSlett
  6. Selvfølgelig stemmer jeg på deg!
    Spennende smakskombinasjon.. hadde vært morro om du vant :)
    Ha en fortsatt fin uke!
    Anneliklem til deg <3

    SvarSlett
  7. Takk for koselig kommentar i bloggen min, hyggelig at du tar turen innom :o)
    "Tour de France" vant duellen :o) Jeg fikk ikke til å bare legge igjen en stemme, men håper dette også var til hjelp :o)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  8. God kveld.. Nå har jeg vært inne å stemt på deg :) Spennende smak - hadde vært morro å smake på den også i virkeligheten.. Lykke til :)

    Du har så rett, jeg er helt håpløs - og koser meg opp litt for lenge hver kveld. Straffer seg når man skal opp kl 07.. Men kos :)
    Men - i går sovnet jeg på sofaen før Frustrerte Fruer var over og sov søtt da mannen kom fra kveldsjobb 00.30..

    Nattaklem fra Tove

    SvarSlett
  9. Hei:)

    Har vært inne og stemt på deg, håper du vinner:)
    Lykke til:)

    Klem Anita

    SvarSlett
  10. Skulle akkurat til å spørre om en kunne stemme flere ganger. Jeg har stemt igjen...

    SvarSlett
  11. Takk for tips om å registrere meg, det var det som skulle til. :)

    Nå merker jeg at jeg er litt flau over at jeg ikke skjønte det selv...ha ha, bra jeg nevnte det for deg så du kunne komme med tips. I alle fall, nå har jeg stemt på deg, og jeg stemmer gjerne hver dag dersom du skriver en liten påminning på bloggen din hver dag sånn at jeg kommer på det. Jeg skal prøve å huske det på egenhånd, men rotehodet mitt glemmer fort. :)

    Og det hadde vært så fint å kunne se et sånt fint Parisbilde i hylla i butikken hver gang man var der. :)

    SvarSlett
  12. Hei!
    Jeg har også lyst til¨å smake Tour de Paris. Har stemt på den.
    Klem fra hattedamen :)

    SvarSlett
  13. Heisan :o)
    Har vært inne å stemt på deg. Håper den smaken vinner! Høres helt nydelig ut. Spennende å følge med på dette. Stemmer igjen jeg ;o)
    Ønsker deg lykke til og ha en strålende flott helg min venn.
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  14. Og tenk at jeg kom på å gå inn å stemme en gang til helt av meg selv mens jeg satt i sofaen og så på Skavlan og surfet rundt samtidig. :)

    SvarSlett
  15. Go` lørdaggmorgen!

    Stemme på deg avgitt.
    Klem fra Hattedamen.( I dag blir det nok sydvest)

    SvarSlett
  16. Jeg vil også ha den smaken av Paris i butikken!!Så da må jeg stemme i vei!

    SvarSlett
  17. Hei kjære skjønne "hattedamen" =) Må svare deg her siden du ikke har noen blogg. Takk for stemmene du gir, det verdsettes. Og så er det så koselig at du titter innom meg her!! Nei, i dag var det ikke akkurat været for dine vakre blondehatter, det er sikkert og visst! Var ute en tur sammen med noen venner og på bare en liten halvtime skiftet det fra noen varmegrader og regn til sludd/snø og ISkaldt!Det er meldt godt vær hele neste uke, og det hadde jammen vært koselig om det kunne slå til. Vil gjerne ha litt sol gjennom rutene.Kos deg med kvelden! klem klem

    SvarSlett
  18. jeg har stemt! :) så spennende smak! Skulle ønske jeg fikk smake den :)

    SvarSlett
  19. Hei:)
    Da har jeg stemt på deg eller ihvertfall på potetgullet ditt:) Håper du vinner:)
    Klem

    SvarSlett
  20. Hei!
    Stemme avgitt til deg,Saligelavendel!
    Stor søndagsklem fra Hattedamen

    SvarSlett
  21. Tusen tusen takk =) Jeg sender søndagsklem tilbake =)

    SvarSlett
  22. Stemt :)
    Ha en fin ny uke!

    Klem :o)

    SvarSlett
  23. Go mårgen!

    Stemme avgitt fra mei .
    Kommer våren snart?
    Mandagsklem fra Hattedamen.
    PS. Håper noen jeg kjenner skal gifte seg snart.Fortryllende bryllupskort :)

    SvarSlett
  24. God morgen til deg også "Hattedame". Takk for stemmene du gir =) Jeg tror vinteren har tenkt å bli en stund til...men det er da i det minste meldt ganske fint vær hele denne uka, så vi får bare håpe det stemmer.Kunne vært veldig deilig med litt sol snart!

    SvarSlett
  25. Jeg har stemt på Tour de Paris igjen, det ser jo ikke lyst ut....jeg ser jo det, men jeg stemmer likevel. :)

    SvarSlett
  26. Go` morgen, denne første dagen i Mars!
    Stemme fra mei til dei.
    Vi må visst synge Zacharias Topelius vise ennu en stund: "Sov du vesle spire ung, ennu er det vinter-----
    Klem fra Hattedamen

    SvarSlett
  27. Hei igjen kjære Hattedamen. Takk for koselig hilsen og stemme! Ja, vi får synge oss gjennom resten av kuldetiden =))

    SvarSlett
  28. Go morgen!
    Stemme fra mei avgitt denne vakre onsdagsmorgenen. I går kom våren allikevel, tror jeg.
    Ønsker deg en nydelig dag.
    Klem fra Hattedamen :)

    SvarSlett
  29. Takk kjære deg =) Og jeg tror vi får litt vårstemning i dag også. Det er fantastisk med sol!!!Nyt dagen.

    SvarSlett
  30. God onsdag, søte deg!
    Jeg har stemt .
    Ønsker deg en fin dag!

    KlemfraHattedamen

    SvarSlett
  31. Åi, det er visst Torsdag idag.

    Klem fra den tulleteHattedamen :)

    SvarSlett
  32. Haha, ja dagene fyker ifra oss =) Takk for stemmen i dag også, og kos deg i vårsolen!!

    SvarSlett
  33. Tenk at jeg husket å stemme også i dag. Ha en god dag. :)

    SvarSlett
  34. God fredagsmårgen,lille venn!
    Har stemt!
    Ønsker deg en fin dag.

    Klem fra Hattedamen

    SvarSlett
  35. God morgen til deg også =)Er det ikke bare fantastisk deilig med sol?!! Føler at våren er kommet på tross av at det fremdeles er masse snø. Jeg var på Plantasjen i går og kjøpte meg 3 små violer. Trodde ikke det var mulig å få tak i det så tidlig, så jeg er så glad for de små blå skjønne herlighetene. Men du verden som jeg savner hageland sånn som det var før Plantasjen overtok. Trist at det ble sånn! Men vi har jo enda det fine gartneriet på Aurebekk, tror nok jeg kommer til å handle alle vårblomstene mine der i år. De har alltid god kvalitet.KOs deg med dagen og i dag er det visst vær for en stor hvit blondehatt tror jeg =)

    SvarSlett
  36. Go lørdag!
    I dag er det ikke mulig å få stemt. Er konkurransen over?
    Jo, det er helt utrolig deilig med SOL !!!
    Jeg er åsså stor tilhenger av Aurebekk gartneri. Fine planter og meget hyggelig betjening.Det er jo ikke så sjelden at de har små nusselige pusekattnøster som titter opp av blomsterpottene. Det spirer og gror opp av snøfonna i hagen nå. Har så lyst til å spa våren fram.
    God helg fra hattedamen :)

    SvarSlett
  37. Ja, jeg var inne og sjekket og nå er visst konkurransen over. Da skal jeg trekke en vinner her i løpet av helgen. Gleder meg =)) Jeg tror solen er i ferd med å spa frem våren for oss i dag, er det ikke bare deilig?!! Vi har vært på tur langs alle strendene nettop, for en fantastisk naturperle vi bor i!!Mannen min badet til og med i sjøen i sted...og jeg ble selvsagt imponert. Kos deg videre med dagen!

    SvarSlett
  38. Jeg var for sen =J Men så genialt. ELSKER Paris, og krysser fingrene for at smaken din VINNER! Takk for tilbakemelding på bloggen min! Barna liker det meste, - bare man ikke stiller spørsmålstegn for dem, er min oppfatning =) Vel overstått påske, på gjensyn =) M

    SvarSlett