søndag 27. februar 2011

Bryllupskort

Vår og sommer er tid for brylluper, så denne gangen blir det også noen bryllupskort i vårkolleksjonen. Holder på med prøvetrykkingen og her er det første kortet i serien som ble ferdig i kveld. På baksiden er et utdrag fra min egen diktsamling som jeg synes passer godt til anledningen. Mange synes det er vanskelig å finne på hva man skal skrive på et bryllupskort, så her er alt du trenger å tenke på - å skrive navnet ditt riktig. (Det er plass til flere navn på linjen nederst.)


Trykk på større bilde så du kan lese teksten og se detaljene. Her er det romantikk både på forsiden og baksiden og forhåpentligvis lander kjærligheten i hjertet på brudeparet og blir der til døden skiller dem ad! Pris kr. 43,-

9 kommentarer:

  1. Det nederste kortet der var virkelig vakkert! Nyyyyydelig tekst som jeg ikke har sett før og som passer perfekt til ett skikkelig romantisk bryllup.

    Du er utrolig flink til det her!

    Ha en god dag.

    SvarSlett
  2. For en super ide! ikke alltid lett å finne de rette ordene.. Helt nydelige kort - vet hvor jeg skal gå neste gang det dukker opp et bryllup :)

    Og sjokoladen med krem under så deilig ut, ble rent fristet.. Må titte på kommentarene også om det kom noen gode tips.. Vi har brukt melkeskum (som på kaffe latte)for å spare kalorier som erstatning for krem. Revet over litt sjkolade, litt brunt sukker og et chilidryss. Ingefær skal prøves, det brukes mye hos oss, men nytt når det gjelder kakao :)

    PS! Vært inne å stemt på deg (etter en PC-fri helg)

    Nyt dagen og den nye uken.

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Jeg har heller ikke maskin, bare kanne og det fungerer fint. Beste skummet blir av skummet melk, så kan man heller ha noe godt til :)

    Vinterferieuke her, så fristelsen til varm sjokolade ble stor nå, spørs om det ikke blir det til lunchen :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bryllups kort. Jeg likte teksten. Ja jeg kunne tenke meg det at du laget dem selv, men at du selger til masse interiør butikker også. Så flott ;) Da er du heldig men så er kortene dine virkelig nydelige da.

    Ha en toppers dag ;)

    SvarSlett
  5. Hmmmm, den sjokoladen så helt nydeligt ut.....skal nok prøve den ut.Og det bryllupskortet.........jepp, det kommer en bestilling. Heldige meg som skal i bryllup om en stund ( ut på høsten en gang) Har du mye blonder på lager????? Har så vidt begynt å jobbe med brudekjolen.......var en tur på stoff og stil før helgen og plukket med meg noen stoffer.....Det er ikke sikkert at det er de som ender opp som brudekjole, men......de var bare så utrolig flotte. Legger nok ut noen bilder etter vært. Klem

    SvarSlett
  6. Nydelige kort!!!!

    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett