torsdag 3. februar 2011

SÅPE!



Naturlige håndlavede såper med den herligste rustikke looken! Nyt bildene nedover =) Fargene er også helskjønne - alt fra lys naturhvit til nesten brunost-farge. Utrolig flott å ha på badet som pynt. Jeg har fått prøvet dem noen dager nå, og synes de er kjempegode. Jeg kjenner allerede at hendene mine er mindre tørre så jeg tror nok det at de er laget av 70% olivenolje verdsettes av huden. Disse såpene kommer til å forsvinne fort, så bestill raskt hvis du ønsker deg en! Jeg har bare bestilt noen få av hver i denne første bestillingen. Føles litt trygt å kunne se dem live før jeg bestiller stort. Leveres i innpakning som vises på de to øverste bildene. Pris kr. 69,-
PS! Nå er det kun 1 stk. Natural og 2 stk. Honning/mandel igjen av såpene.

Her kommer de 6 forskjellige variantene, så kan du se hvilken farge det er på de forskjellige såpene:
Thyme (Timian) UTSOLGT!

Orange (Appelsin) PS! UTSOLGT!

Natural (fin å bruke til ansiktsvask)

Lavender PS!UTSOLGT!

Jasmine PS!UTSOLGT!

Honey & almond (Honning & mandel)

12 kommentarer:

  1. SPENNENDE :) Jeg prøver gjerne appelsin og lavendel og bestiller herved!
    De hadde passet så godt nede på badet..

    Jeg måker blytungt takras foran garasjen og er bare inne for drikkepause.. Et par nydelige såper gir meg ny giv :) ha ha

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Ferdig - dusjen neste :) Og dagens trim unnagjort, med muskler jeg ikke ante jeg hadde :D

    For en super ide - kan jeg bruke forslaget ditt? Det ville hun synes var kjempefestlig! Jeg har jo disse nydelige små stemplene jeg kjøpte fra deg tidligere.. De står bare å ser lekre ut, på tide å bruke dem!

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne bestille 2 med lavendel og 2 med jasmin! :)))) (2 i gave til min mamma som elsker sånne duftende ting...) :)

    SvarSlett
  4. så rustikke-lekre såpestykker!! er de franske?
    selv kommer eg med retro kolleksjon i disse dager i mitt såpeversted.

    god helg!
    klemklem

    SvarSlett
  5. Mmm, synes jeg kjenner lavendel lukta ! Originale såper :)
    Ha en flott helg !
    Klem fra Lilleba

    SvarSlett
  6. Disse ser helt fantastiske ut!
    Ser flere er utsolg allerede...
    Ønsker deg en fin kveld og flott fredag!

    SvarSlett
  7. Hei, takk for koselig besøk! Så mye fint du lager! Og jeg ser at du også er glad i katter- fantastiske skapninger:)

    Ha en fin helg!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  8. SMÆKKER LÆKKER... skønne sæber :-)

    SvarSlett
  9. Hei!

    Dette må jo være den perfekte morsdagsgave til min mot og svigermor. Jeg vil gjerne bestille 2 stk appelsin og 2 stk Timian. Min mail adresse er anne.ternowitz@lyse.net. Vil du sende info om betaling osv til meg?
    Tusen takk, og takk for koselig hilsen fra deg i går:-))
    God klem!
    Anne Karin

    SvarSlett
  10. Hei!

    Dette må jo være den perfekte morsdagsgave til min mot og svigermor. Jeg vil gjerne bestille 2 stk appelsin og 2 stk Timian. Min mail adresse er anne.ternowitz@lyse.net. Vil du sende info om betaling osv til meg?
    Tusen takk, og takk for koselig hilsen fra deg i går:-))
    God klem!
    Anne Karin

    SvarSlett