søndag 26. september 2010

Vinneren er trukket =)


Vinneren av facebook-konkurransen er trukket. Koselig at så utrolig mange ville være med!! Vinneren ble Anja Madsen. Gratulerer, håper du er fornøyd med premien. Premien er alt som er på bildet her. Sender du meg en mail med adressen din Anja? Til alle dere som desverre ikke vant, vil jeg si tusen takk for at dere inviterte venner til facebook-siden min. Jeg drar igang en ny konkurranse snart igjen, så det blir flere sjanser til å vinne. Ha en fin søndags kveld videre, vi blogges!

7 kommentarer:

  1. Sååå gøy, nå ble jeg glad :))
    Tuusen takk, såå moro :))
    Såå masse nydelig, for en kempeflott premie :))
    Sender deg mail med adressen :)

    Hilsen Anja

    SvarSlett
  2. Gratulerer til Anja.
    Kjempekoselig premie.

    SvarSlett
  3. Gratulerer til den heldige vinneren! Nydelig gave ♥ Ønsker deg en fin ny uke! Klem Gry

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til den heldige vinneren ;o)
    Ha en super uke.
    Klem fra Gro ;o)

    SvarSlett
  5. Åh, lyckliga Anja!!!
    Ha en bra vecka...

    SvarSlett
  6. Kjære flinke deg! Innom for å ønske deg en fin uke rett og slett!
    klem♥

    SvarSlett
  7. grattis til vinneren..Dette har jeg ikke fått med meg.:-)) herlig premie.:-)

    SvarSlett