fredag 4. juni 2010

Et lite tips??



I år har jeg fornyet mine sink bøtter ved å lage labels til dem. På den øverste bøtten har jeg trykket labelen på lerret og lakkket 4 strøk over og på den andre bøtten har jeg faktisk brukt et av strykemerkene fra serien "Franske stemninger", strøket det på og lakket 4 strøk oppå det også. Det har hittil holdt både vær og vind og vann. kanskje en ide til deg også hvis du har noen potter eller bøtter som trenger en liten piff. Kos dere med denne deilige sommerkvelden, håper det er SOL over hele landet!! Jeg titter innom med et innlegg senere i kveld også, for jeg har laget et nytt skilt til. Og til alle dere som bestilte skilt og varer i går - alt er pakket ferdig og sendes avgårde i morgen =)

2 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar inne hos meg.

    Takk for supert tips - dett ble knalltøft.

    Likte så godt det "Bath" skiltet i noen innlegg under. La meg som følger og tittter kjapt innom igjen - i håp om at du lager flere... :o)

    SvarSlett
  2. Så flott det ble, takk for tips! Ønsker deg en herlig helg <3 Takk for koselige ord hos meg ;) Klem Gry <3

    SvarSlett