onsdag 30. januar 2013

En koselig overraskelse!

I forrige uke fikk jeg en koselig overraskelse - jeg vant en giveaway hos Mariannes lille rom!
4 skjønne og helt naturlige produkter fra Munkholm, og to hvite håndklær. En nydelig gave som jeg hatt masse glede av allerede. Tusen hjertelig takk Marianne, jeg ble veldig glad for gaven!! Jeg anbefaler en tur innom denne koselige bloggen, og hvis du titter innom i dag, deler hun en ide til hvordan man lager fest for fuglene =) Nyt dagen kjære bloggevenner og takk for alle bestillinger som har kommet i butikkene mine. Det var gøy at oppskrifts-kortene ble så populære, det er blitt bestselleren i den nye kolleksjonen allerede =)

14 kommentarer:

  1. Så heldig du var, gratulerer med en utrolig flott en deilig gave!!! Ønsker deg en fin dag! Klem:)

    SvarSlett
  2. Så koselig å vinne give-away! Nydelige produkter ja, har noen av dem selv -og de er herlige. Bare å nyte! Har sittet her og sett litt på dine siste innlegg (jeg rekker ikke innom så ofte som jeg vil) - og syns det er mye spennende som skjer her. Håper du får solgt mye. Nå har jeg også bestemt meg for å legge inn en bestilling, så det kommer, det kommer. Ønsker deg en skjønn uke videre. mange klemmer til deg <3

    SvarSlett
  3. Så kjekt å vinne give aways;)
    Koselig gave!
    Fine dagen til deg;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye og for en kjempe herlig premie:)
    Da er det bare å nyte:)
    Fortsatt herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Gratulere så mykje !
    Flott gåve.

    Ha ein fin dag :)

    SvarSlett
  6. Så bra at du er fornøyd! :-)
    Tusen takk for at du har linket til bloggen min!
    Ønsker deg en glad dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse og premien var utrulig fin,kjempegøy å vinne synest eg,hihi:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. For en super gave, gratulerer til deg:)
    Nå skal jeg titte innom Marianne,
    fin onsdag og god klem til deg:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer,så skjønn gave å få. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  10. Det var en koselig overraskelse :) Gratulerer !


    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  11. Hei på deg:-).
    Så gøy og vinna giveaway, og så flott premie:). Heldige du:)
    Fin onsdag til deg:).
    No skal eg svinga meg med malarkosten , tjoho....
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  12. Så koselig med slik overraskelse, gratulerer!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med seieren og den flotte gaven!
    Med hensyn til Nøttefri marsipan spm: Deigen har samme konsistens som marsipan og gir en absolutt marsipanfølelse når du setter tennene i, men med en touch av solsikke. Min kjære elsket den og spurte pent flere ganger etter bare en til, og når det falt i smak hos kresne han, da er det virkelig bestått hvis han liker det ;) PS: Deigen er utrolig enkel å jobbe med, ikke klissete!!

    SvarSlett
  14. Graulerer med den flotte gaven! :)
    Ha en god dag!
    Klem Lisa

    SvarSlett