mandag 21. januar 2013

Back to buissiness - masse nyheter! =)

Jeg har i det siste fått bekymringsmail fra mine kjære blogglesere som lurer på hvor det er blitt av meg...Takk for omtanken til dere alle, det kjennes godt å være savnet! Det har skjedd mye spennende her hos oss den siste tiden som jeg skal fortelle mer om i et annet innlegg, men i dag er det nyhetene i Salige Lavendel kolleksjonen som skal vises fram. Oppskriftskort er noe nytt vi har begynt med, de to første er klare og flere kommer etterhvert. Tror mange vil like ideen med å sende en god oppskrift som en koselig overraskelse i postkassen - og mange vil sikkert samle på disse kortene selv også. De amerikanske pannekakene er farlig gode!! Massevis av nyheter er lagt ut på Salige Lavendel butikken og du finner dem under "vårkolleksjon 2013" eller "Nyheter". Her er det postkort med nostalgiske portretter, blomster og bier, små søte piker i gammeldagse klær, sjokolade kort og mye annet. Velkommen inn for en liten titt!!
Jeg blir veldig glad for hilsener nå som jeg henger sånn etter i bloggeland - så en ekstra takk til deg som legger igjen en hilsen i dag =)  Jeg kommer innom en del av dere senere i kveld.


15 kommentarer:

  1. Hyggelig å se bloggen din poppe opp igjen!!
    Skal ta en tur innom å se på nyhetene, og så må jeg ha noen strykemerker. Har et par puter jeg skal pynte!
    Var vekke i over 1 mnd.selv. Når jeg kom tilbake var det umulig å legge inn bilder. Frustrasjon!
    Nå har det vært en snill svigersønn på besøk og ordnet opp for meg! Oppe å går igjen! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  2. Så koselig at du er tilbake:)
    Savnet dine herlige innlegg:)
    Blir spennende å se alt det nye:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Så kjekkt at du er tilbake skjønneste deg,har jo savna innlegga dine veit du:)
    Gleder meg til å sjå alt det fine du skal vise framover:)
    God klem fra Lillianå

    SvarSlett
  4. Har sakna deg!
    Godt du er tilbake :-)

    Fortsatt fin veke til deg!!

    SvarSlett
  5. Så godt og se innlegg fra deg igjen:):)
    Jeg stussa på hvor du var, begynte og lure på om jeg hadde ved ett uhell sletta deg fra lista mi:) det var da enda godt at jeg ikke hadde gjort:) ble jo så glad over å se innlegget ditt:)
    Ønsker deg ei flott uke videre:)
    Stor klem fra Linn:)

    SvarSlett
  6. Så koselig du er tilbake. Alt for lenge siden jeg var innom nettbutikken din, må nok en tur innom i kveld. Kortene jeg har kjøpt av deg tidligere henger fint rundt i huset.

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  7. Jeg har også lurt på hvor du var blitt av, har vært innom deg flere ganger for å titte. Godt du har det bra iallefall, det er det viktigste.
    De oppskriftskortene var da utrolig søte! :-)

    SvarSlett
  8. Så spennende med slike kort da:))
    Takk for hilsen hos meg. Ja nå kan vi ha storfest;)

    Klem Alfa

    SvarSlett
  9. Så kjekt å sjå deg igjen.
    Har tenkt på kvar du er blitt av :)

    Takk for koseleg kommentar hos meg.
    Mannen likar ros :)

    Anne-Mari

    SvarSlett
  10. Så koselig å se deg tilbake! Høres ut som du har masse spennende nytt å fortelle oss - er spent ;)
    Nydelige oppskriftskort du har laget, ville ikke forundre meg om de går unna som "varmt hvetebrød" :)

    Fin uke til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  11. Og du er tilbake med et brak!
    Takk for alle fine kommentarer og for at du tok deg tid til å titte inn hos meg:)
    Godt å se deg i action igjen...og desse kortene bare elsker jeg.Faktisk passer de uuutmerket in i min gamle oppskriftsbok i nostalgisk stil...
    Akkurat nå ligger jeg i sengen men jammen skal jeg ikke huske å bestille meg noen slike.og fargen på dem...elsker vet du!
    Spent på alt det nye og venter i spenning:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  12. Godt og se at du er tilbake kjære deg<3
    gleeder meg til å ta en titt i butikken din:-):-) du har så alt for mye som frister! hadde jeg vært rik skulle jeg kjøpt alt:-):-)
    setter stor pris på deg min venn<3 go klem til deg og så må du ha en fiin uke:-)

    SvarSlett
  13. Der var du ja søte vennen vår.:)
    Er ofte innom butikken din vetdu,
    der er såå mye lekkert. :) Kunne
    tenkt meg alt der jeg også.
    Klems.

    SvarSlett
  14. Der var du ja, så godt å se fra deg igjen:)
    Skal ta turen og sjekke ut nyhetene,
    god klem:)

    SvarSlett
  15. Åhh så masse fint :) Disse er bare såå sjarmerende.
    Her er det masse jobb, som er veldig flott! Nå har det vært 2 uker flat ut med influensa på meg og største datteren.. Første dag på jobb igjen idag, så litt matt! Bare å legge inn et ekstra gir for snart er det vinterferie i 2 uker med mamma og jentene. Mannen er ikke så sol-glad og passer hus og hjem :)

    Koselig å se deg tilbake - og finfin vårkolleksjon - også roseknoppene..

    Fin kveld til deg :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett