tirsdag 6. desember 2011

Inspirasjon?


Jeg har laget noen bånd med "Love statements" i dag. Jeg hadde noen gamle trådsneller som var superfine til dette bruket. Har ikke tenkt på at det går an å bruke dem til dette før nå.

Sjarmerende eller hva?? =)
Jeg har også laget noen få for salg og hadde jeg hatt flere sneller hadde det også vært flere for salg. Jeg har desverre bare 5 stykker som jeg kan selge. Men kanskje du har noen gamle trådsneller selv? I tilfelle kan du bruke strykemerke-arket (det blir snart lagt ut på Conzept) med alle kjærlighetssitatene og lage dine egne bånd. En super gaveide!! Jeg synes mange kjærlighetssitater (og sitater generelt for såvidt...) ofte blir så oppbrukt, så jeg har virkelig lagt meg i selen for å finne noen sitater som er lite brukt - to av dem har jeg laget selv og noen har jeg laget en vri på. Gleder meg til å vise dere...er tilbake snart =)

OPPDATERING: Både snellene og strykemerke-arket er lagt ut på Conzept nå.
Siden det bare er EN av hver snelle må du se etter i handlevognen om den eller de du vil ha er utsolgt! Så snart jeg ser at noen er solgt vil jeg skrive det i overskriften, men jeg titter bare innom en gang i timen, så vær litt oppmerksom på dette. Regner nesten med at snellene forsvinner litt fort...



28 kommentarer:

  1. Knallflotte! Kreativt og vakkert laget!
    Ønsker deg en god dag
    klem Tonje

    SvarSlett
  2. Dån :) Vakkert. Jeg har noen få sneller igjen og gleder meg til å finne disse i nettbutikken.. For en nydelig gaveide.
    Ønsker deg en finfin dag fylt av inspirasjon og glede.
    Og forventning - et godt ord i adventstiden..
    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Disse var utrolig kule!!
    Ja, enig i at mange sitater er oppbrukt, og slitt.. Hyggelig med inspirasjon. Tenker jeg skal bestille sitatene når de kommer på strykeark. Men nå må det bli etter jul..
    Klem fra Anne-Eddie

    SvarSlett
  4. Hei du,,,
    Kjemepfin ide..de var veldig lekre...har du funnet noen strykeark som er mulig å vaske noen ganger uten at de blir stygge?
    Liker så godt layouten på bloggen din,, knappene for de forskjellige sidene ol,, har du funnet denne layouten noe sted eller er du bare rågod på slikt selv?
    Ps vile ikke kopiere den, men kanskje finne noe i samme gaten liksom...

    Jeg har foresten en pitteliten julegiveaway på min blogg,, om du har lyst å bli med...

    SvarSlett
  5. Så herlig fine bånd og sneller.
    Ellen :)

    SvarSlett
  6. Kjempe fine bånd og sneller..
    Håper du har en herlig tirsdag..
    Klem

    SvarSlett
  7. ÅÅ så fint, ser for meg maaange bruksmuligheter her:-)klem Stinemor:-)

    SvarSlett
  8. Hei!

    Hjertelig takk for superkoselig kommentar!
    Bloggen har ligget brakk en stund nå, så det var ekstra hyggelig å få tilbakemeldinger i går.

    Dette var nå en skikkelig fin blogg! Gleder meg til å titte litt rundt her.

    Snakkes baby! ;)

    SvarSlett
  9. Tenk å pakke inn gaver i gråpapir eller aviser for så å bruke båndene dine utpå!

    Jeg har et fint sitat til deg. Det er noe bestefaren til en venninne av meg alltid sa når ting gikk skeis: "Litt godt vil det alltid gå". ..og min erfaring er at det gjør det jo!

    Ha en strålende kveld!

    SvarSlett
  10. Er bare innom en snartur og lar øynene hvile mens æ kose mæ;-) Fine bånd! Ha ei fortsatt fin uke, klem

    SvarSlett
  11. ...så utrolig vakre!
    Perfekte som gavebånd.
    Så mye mer personlig og unikt!

    Tusen takk for kommentar på Sukkertøy for øyet!
    Koselig ;)

    SvarSlett
  12. Kjempe fine sneller, liker dem veldig godt;)

    SvarSlett
  13. Disse var noe av det fineste jeg har sett på lenge ♥

    SvarSlett
  14. Åh. Så fine sneller! :)
    Kjempekoslig at du stakk innom meg. Lekker blogg du har.

    Klem fra meg til deg. :)

    SvarSlett
  15. Hei Salige Lavendel, tusen takk for kommentar på innlegget! :-)

    Du, dette er den vakreste bloggen og nettbutikken jeg har besøkt på nettet...Helt fantastisk, og så mye fint! Takk for at du viste vei, jeg kommer tilbake, så jeg har lagt meg som følger hos deg! :-)

    SV:
    Nei, dette er ikke en look for alle, og jeg anbefaler ikke denne til hverdags. Det får bli på fest hvor man vet at man kan slå ut håret litt :-)
    Blackoutmaskaraen er en av de aller beste, kullsorte lange tette vipper! Jeg anbefaler den til alle!

    Ha en fin-fin kveld videre!
    Klem fra Liv :-)

    SvarSlett
  16. Disse var utrolig fine, men så liker jeg det meste av det du lager:)

    Ha ei god natt og en fin torsdag,
    god klem fra meg:)

    SvarSlett
  17. Hej
    Tack för titten.
    Så tråkigt att ni inte har fått någon snö det gör så mycket...
    så vackra band och härlig blogg
    kram
    sandra

    SvarSlett
  18. Det der var jammen meg noen fine sneller og en flott måte å oppevare slike bånd på. Glimrende faktisk så jeg tror jeg må på let etter slike sneller.

    Hilsen Renate

    SvarSlett
  19. Så flott !!

    Takk for hilsen inne hos mæ, og ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;D

    SvarSlett
  20. Så fint resultat og så røft med slike tekster på bånd. Skulle nok gjerne hatt dette produktet. Må lage meg slike tenker jeg. Takk for at du deler:)

    SvarSlett
  21. Oi et kjempe tips, tusen takk! Var utrolig stilig!:))

    SvarSlett
  22. Kjempelekre:)))
    Juleklem fra mæ:)

    SvarSlett
  23. Nydelige bånd, kjempe lurt å bruke strykemerker på sitatene.
    Ønsker den en fin førjulstid videre!

    SvarSlett
  24. Kjempefine bånd på sjarmerende sneller! :)

    SvarSlett
  25. Her er bare en ting å si: NYDELIG og SMART!
    Og ikke minst kreativt å komme på idèen :)

    En finfin kveld ønskes deg!

    Klemmer

    SvarSlett