torsdag 1. desember 2011

Flere cupcake wrappers - blå /hvit nostalgi

Omsider ble jeg ferdig med cupcake wrappersene i denne blå/hvite nostalgi serien - og det var gøy å bruke dem! Du finner dem på Conzept.

Jeg er glad i kontraster, så jeg synes de passer godt å kombinere med den røffe fabrikkstilen også. Jeg har forøvrig laget Tiramisu cupcakes i dag og gleder meg til å smake. De er dynket med en blanding av kaffe og Portvin - nam! På torsdager har nemlig jeg og min kjære alltid en kosekveld, bare oss 2 alene, hvor vi leser sammen og prater sammen og nyter hverandres selskap. Og i kveld skal vi altså nyte cupcakes også =)

11 kommentarer:

  1. Kjempe fine:)
    Ha en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine!
    Synes dette stråmønsteret er så flott, så her må jeg titte litt nærmere.
    Kos dere i kveld.Det så veldig fristende ut:)

    SvarSlett
  3. Kjempe fine!

    Ha en hyggelig kveld :O)

    SvarSlett
  4. Kos dere masse :)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  5. Så flotte de var! :-) Ser veldig gode ut også, så tviler ikke på at de smakte godt også! Takk for veldig fin kommentar på bloggen min, setter stor pris på det! Spennende med nye impulser :-) Gleder meg til å følge deg videre! Klem fra Marthe

    SvarSlett
  6. ÅÅÅ. Disse såg nydelige og lekre ut! Sikkert kjempegode også! Har sendt deg bilder av putene, men kanskje er E-Posten for stor og du ikke får åpnet den! Derfor har jeg laget et blogginnlegg der jeg viser til putene og !!
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  7. De wrappersene var ordentlig lekre. Skikkelig barndomsnostalgi.

    Ha en flott fredagskveld!

    SvarSlett
  8. Åh, disse var jo knallfine. Et godt tips, så tusen takk og ha en flott 2. søndag i advent :)

    SvarSlett
  9. Å, kor søtt! :) Takk for at du stakk innom bloggen min :)) Tiramisu-cupcakes? Du får sette ut oppskrifta! Ha en flotters søndag videre :)

    SvarSlett
  10. Å, diise så gode ut!1 Så koselg med torsdagskveldene, det er smart!! God jul, mvh Marianne

    SvarSlett