tirsdag 25. januar 2011

Snart kommer det SÅPER

Da har jeg endelig fått en såpeavtale i havn (jippi!!!), så nå kommer det snart deilige, rustikke håndlavede såper her med eteriske oljer i de herligste dufter =) Det blir Jasmine, Lavendel, Natural, Honning og Timian. Det er 70% olivenolje-basert såpebase, og det er en spesielt attraktiv olivenolje som kalles Ayvalik. Gleder meg veldig til å prøve disse såpene!! Og så er det utrolig dekorativt å ha sånne ekte håndlagete såpestykker liggende på badet. Da blir det franske stemninger med en gang.

11 kommentarer:

  1. Å, så skjønne såper!
    Dette blir spennende:))
    Med 70% olivenolje-basert såpebase må den være alle tiders!

    Ønsker deg en herlig dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Dette høres veldig spennende ut!
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  3. Olivensåper? Me like...
    Jeg hamstrer olivensåper hver gang vi er i Hellas!

    SvarSlett
  4. Spennende, liker også veldig godt olivensåper.
    Ha en fin tirsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Åh, kan nesten ikke vente... Håper de kommer veldig snart, ellers prøver jeg meg på forhåndsbestilling.. ;)

    SvarSlett
  6. Så spennende!! Olivensåper er helt supre. Datteren min har atopisk eksem og olivensåpe fungerer fint og tørker ikke så ille ut :)

    Tiden flyr, tenk tirsdag allerede..

    Ha en flott kveld!
    Jeg vasker hus og gleder meg til TV-kveld og masse tente lys, men først fiskemiddag med snuppene :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  7. Mmmm:) Dette her hørtes helt herlig ut! Kanskje jeg skal ta å bestille håndsåpe hos deg.. ?

    Ja, det er utrolig koselig å se på fuglene. Så utrolig spennende når det kommer arter man ikke viste fantes;)
    I puffene, det kommer helt an på str, men store- så har jeg sett tips om å kjøpe billige dyner på jysk, eller litt mindre så kan man kjøpe billige puter. Bare prøve å få puffene til ikke se så klumpete ut ;) hehe får se hvordan det blir..

    Ha en fin tirsdag! Klem

    SvarSlett
  8. SÅ deilig! Vi fortjener alle sammen litt hverdagsluksus!Spennende dufter også!

    SvarSlett
  9. Herlig! Høres deilig ut og veldig nostalgisk <3
    Ønsker deg en flott dag :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  10. Hej
    Tak for din kommentar på min blog.
    Hvilke skønne ting du har har på bloggen. Og sæberne - een af minse store svagheder - er bare helt utrolige.
    Glæder mig til at følge din blog
    Birgitte

    SvarSlett